HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Típushibák és tipikus hibák 11. - Fejlesztett alkatrészek

2008.10.20. 13:26 :: Sidaries

Típushiba sorozatom zárófejezete következik. Gondolkoztam rajta, hogy ne is Típushiba cím alatt írjam meg, de a happy end miatt mégis így lesz. Az előző 10 részben egész jól végignéztük az autót, és sok jellegzetes hibára derült fény. Néhányuk gyári hiba, néhány az autó korából adódik. Van viszont egy nagyon nagy pozitívuma annak, ha valakinek régi autója van, de a gyár nem felejtkezett el róla. A Delorean ilyen. Van folyamatos support és egy élő közösség ami a 27 év alatt rendkívül sok hibát kijavított. Angolul powerpart vagy egyszerűen improved part a nevük ezeknek az alkatrészeknek. Általában nem sokkal drágábbak az eredetieknél. Ezekből szeretnék néhányat itt most kiemelni a teljesség igénye nélkül.

Sport exhaust / Sport kipufogók

www.delorean.eu/product_info.php

Talán említettem már(,de ha nem, akkor fogom), hogy a Delorean bukásának egyik oka a gyenge teljesítmény volt. Ez nem csak a motoron múlt. Ebből a blokkból 600LE-t is kihoztak a Le Mansi versenyre. Eredetileg a Delorean 170LE-s gép lett volna, de az utolsó pillanatban áttervezett kipufogónak és katalizátornak köszönhetően csak 137LE lett a vége. Ezt a teljesítményt növelhetjük ezzel a rozsdamentes acél szerkezettel. Szerintem én is beszerzem majd, mert az enyém kicsit csúnyán néz ki.

Eibach shock and spring set / Eibach rugózás

store.delorean.com/p-10333-eibach-springs-and-shock-set.aspx

Erről is sok jót hallottam, de ennek a beszerzését nem tervezem. Fejlesztett futómű, ami még jobb útfekvést biztosít. Nem tudom hogyan tud még jobb lenni, de biztosan lehetséges. Európában már nehezen hozzáférhető, de nem baj, mert van jobb. :)

Trailing arm bolt / Lengőkar csavarok

www.delorean.eu/2009/catalog/product_info.php

Erről nem kell már mesélnem. Külön bejegyzésem van róla. Megéri.

RPM Relay / RPM relé

www.delorean.eu/2009/catalog/product_info.php

Újabb visszatérő versenyző. Majd én is kicserélem, ha már érzem, hogy döglődik. Szerencsére van egy kis haldoklási szakasza.

2009-ben cseréltem. A dmctalkról Bitsyncmaster-től egy másik fajta szerezhető. Nekem már olyan van, eddig jó.

Door Roof Construction / Ajtófelfüggesztés 

www.delorean.eu/2009/catalog/product_info.php

Az ajtók felfüggesztési helye nem rozsdamentes acélból készült. Emiatt, ha sok víz éri hosszú ideig, akkor az is tud rozsdásodni. Nekem elég jól néz ki, úgyhogy nem tervezem a cseréjét, de bizonyára jól jön majd olyan 30 év múlva. :)

Complete gas struts set / Gázteleszkópok

www.delorean.eu/2009/catalog/product_info.php

Fejlesztett teleszkópok. A lecsukás végénél tompítva záródnak az ajtók. Valamint kicsit tovább is bírják a teleszkópok. Majd ha ezek már a mostaniak szarul állnak, akkor veszek ilyet is.

Hát ennyi. Az európai központban 91 Power Part van. Megéri végignézni őket, mert tényleg minden típushibát kijavítottak. Talán egyedül az ablakemelőt nem.

Szólj hozzá!

Címkék: fejlesztések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr43722989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása