HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean = sok új ismerős

2008.12.12. 12:09 :: Sidaries

Mikor megvettem az autót, akkor nem gondoltam bele, hogy ez mivel fog járni. Arra gondoltam, hogy néha megyek egy kört, az emberek integetnek, néhánnyal elbeszélgetek tankoláskor és kész. Az életem marad a régiben. Ez nem így lett. Igaz, én is kerestem a társaságot, de most így fél év után elmondhatom, hogy sok új ismerősre, barátra tettem szert az autó által.

A legfontosabb ismerősök kétségtelenül a DCM magyar tagjai, akikkel gyakran találkozunk, telefonálunk egymásnak és irányítgatjuk oldalaink és klubbunk életét. Sokszor jönnek el szerelésben, biztosításban, minden egyébben segíteni és hihetetlen mennyiséget tudunk beszélni az autóról. Nem sok ember, talán ha tízen vagyunk, de annál fontosabbak.

Van még sok külföldi. Számomra kétségtelenül Ed a legfontosabb Hollandiában. Nem tudom mi lenne az európai Deloreanekkel őnélküle. Ő az európai központ vezetője és nagyon jó fej. Érzi a felelősségét és tényleg törődik az európai Deloreanekkel.

Végére hagytam talán a legfurcsább eseteket. Az autó miatt van már olasz, francia, sőt egy argentín ismerősöm. Msn-en, levélben kommunikálunk és az olasz ismerős többször segített már elméleti kérdésekben, mert ő és a francia fickó szintén Deloreantulajdonosok.

Ja és még megmaradt egy minimális kapcsolat az előző tulajdonossal is, akinek éppen mostanában készülök írni, mivel teljesen elkészült az autó.

Ezen felül megvannak még a gyors, név nélküli ismeretségek a benzinkúton, autóstalálkozón, mindenfelé. Őket sem szabad lebecsülni, mert ők is potenciális tulajdonosok. Márpedig ezt az autót népszerűsíteni kell. :)))

3 komment

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr97818802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2008.12.12. 12:56:23

Mi pedig szivbol koszonjuk a baratsagot, es az onzetlenseget!!!

Mairtin 2008.12.12. 21:06:54

Én is örülök a sok lehetőségnek amit kaptam.

Zsolt

Kinderdmc · http://kinderdmc.atw.hu 2008.12.14. 00:27:11

Személy szerint Én is csak köszönhetek Sidnek,mert ha Ő nem ilyen önzetlen és Barátságos,akkor Én még mindig csak ott tartanék,hogy álmodozok egy DeLorean látványáért élőben.Teljesitette sokunk álmát,még ha az autó nem is a mienk,de szerintem mindenki úgy érzi,hogy egy picit DeLoka az ővé is.

Köszi Sid!!!
süti beállítások módosítása