HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kiegészítések

2009.01.19. 10:52 :: Sidaries

A mai bejegyzés kiegészítésekből fog állni, mert még pár dolog eszembe jutott az evolúcióval kapcsolatban. Az egyik, hogy megírtam a DSV-s hozzászólásokban, hogy volante észrevételéhez kapcsolva írok egy kicsit a BMV M1-ről. Na jó, igazából csak egy képet linkelek be róla, mert fogalmam sincs az autóról. Találtam egy könyvet egy könyvesboltban, amelyikben benne volt a BMW és a Delorean is, úgyhogy partizán módon lefényképeztem. Íme az BMW, a Deloreanról már láttatok sok képet. :)

Tényleg nagyon hasonlít a két autó és még a rajz stílusa is. Kerestem egy rajzot, ami szinte teljesen ilyen. Ugyanabban a füzetben van, amiben a másik ilyen piros DSV rajz.

Szerintem annak is köszönhető ez a nyúlás, hogy John Delorean számára a BMW volt a példakép. Többször is említette, hogy a célja, hogy egy amerikai BMW-t hozzon létre. Egy aránylag kicsi gyártó, amelyik jó minőségű presztízsautókat gyárt.

Valamint még egy kiegészítés az előző evolúciós cikkhez. Írtam, hogy a felniket cserélték és linkeltem képeket is. Azt viszont elfelejtettem, hogy a gumikat is. Eredetileg Pirelli P-7 gumik lettek volna, de aztán Goodyear NCT lett belőle. és ráadásul a hátsó kerekek még jóval vastagabbak is lettek. Ez a végső hátsó motoros elrendezés miatt alakult így.

 

Szólj hozzá!

Címkék: evolúció egyéb autó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr30886908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása