HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Delorean evolúciója V. - Jobb kormányos Deloreanek

2009.01.30. 13:43 :: Sidaries

UPDATE: Ez a bejegyzés már nem teljesen aktuális. A jobb kormányos Deloreanek fő bejegyzése a Wooler Hodec bejegyzésnél található, itt.

Amikor a sorozatot indítottam, még nem tudtam, hogy öt részes lesz. Arról meg főleg nem tudtam, hogy a jobb kormányos Deloreanekről is lesz benne szó. Végül mégis így alakult egy szerencsés véletlennek köszönhetően. Ezt a részt elsősorban Loner levelének köszönhetitek, aki észrevette, hogy volt egy speciális jobb kormányos verzió is.

A jobb kormányos Deloreanek általában csak a kormány helye miatt különlegesek. Van viszont három, speciálisan az angol piac számára gyártott autó is, az úgynevezett AXI autók. Ezek minden tekintetben megfeleltek az ottani szabályozásoknak, viszont ezért cserébe külső beavatkozásokon is átestek. Íme egy kép hátulról:

Elég furák az én izlésemnek ezek a lámpák, de úgy látszik az angolok ezt jobban szerették. A következő képen az autó tetejét kell nézni:

Na mi van ott? Az antenna! Először furcsa mert ott van ahol, másodszor pedig mert külső antenna. Emiatt egész valószínű, hogy nem korai VINszámú autóról van szó. Ezt alátámasztja a motorháztető formája is, ami '82-esre utal.

Végül pedig egy kép oldalról.

Itt az indexet éri meg nézni. Kis gömbindex van a szokásos téglalap alakú helyett. A fickó gondolom a tulajdonos lehet. Biztos büszke az autójára. :) Annyit még szeretnék azért hozzáfűzni, hogy ezek a módosítások szerintem elég egyszerűen megcsinálhatóak.

Az első gondolatom az volt, hogy ez csak valami saját buhera, de most már nem hiszem. Érdekes lenne némi céges dokumentumot találni róla. Ja és ha jól emlékszem Dustynak hívják az autót. :)

Hát ennyi. Véget ért a prototípusos sorozat is. Remélem élveztétek. Ha valamit kihagytam, akkor lehet szólni és hozzárakom.

1 komment

Címkék: evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr31912338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.01.30. 20:51:52

Lehet,hogy csak azért van mert igy szoktam meg ,de nekem a baloldalas verzió jobban tetszik.Atól még a jobbost nem vetem meg,mert hát azért még Ő is csak DeLo!

Az antennát én nem raknám az autó tetejére,ettől olyan mint egy távírányitású autó.Nem lehetne a rádiójeleket inkább levenni a kaszniról,az úgy is tiszta fém?
süti beállítások módosítása