HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hétvége

2009.02.04. 10:39 :: Sidaries

Az van, hogy habár tél van és a Delorean elméletileg téli szüneten van, ezt nem lehet kibírni! Hétvégén szép száraz idő volt és ennek örömére inkább megjárattam az autót. Végülis Szilveszter óta nem mentem vele, szóval jót tett már neki egy kis csapatás. Először kiálltam az udvarra és melegítettem. Az ajtók nem nyílnak fel maguktól a hidegben, de ha felnyitom őket, akkor azért ott maradnak. A kipufogóból szállt a pára elég sokáig, mikorra hazaértem már teljesen színtelenül növelte az ózonlyukat.

Szóltam a tesómnak és mivel ő is ráért, ezért együtt mentünk. Nem mentünk sokat, mert azért mégiscsak tél van, max. 10km-t.

Most jönne a szokásos "jól ment, nagyon jól éreztem magam stb." duma, úgyhogy azt ennyinél abba is hagyom, inkább azt írom ami akkor eszembe jutott. A sebváltónak a kettes fokozatát kicsit nehezebben veszi amikor hideg. Nem zavaró, de majd egyszer megnézetem. Minden más oké volt, bár a bal első fékem még mindig kicsit elhúzza az autót. Már gyűlik a tavaszi szervíz listája.

2 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr75921964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.02.06. 10:26:22

Azt kell,hogy mondjam Delokának a tél is jól áll,gyönyörü még mindig.

Egyébként Én úgy tudom,hogy ha valami túlsokáig áll egyhelyben,akkor abban is romolhat az álapota.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.02.06. 12:57:38

Ez így van. Ezért van sok Deloreannek baja, mert nem szakszerűen tárolják őket. Úgy kell, ahogy a Doki tárolta a bányában. :)
süti beállítások módosítása