HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Mindenféle

2009.03.09. 12:52 :: Sidaries

Mostanában elég sok a dolgom, úgyhogy a blog lehet, hogy kicsit rapszodikusabb lesz. Igyekszem, hogy ne maradjon ki frissítés, de lehet, hogy néha csak estefelé lesz. Valamint emiatt a pénteki frissítések sem lesznek annyira informatívak és néhány sorozatot, amit kitaláltam, kicsit majd később indítok el.

Aztán elolvadt a hó. Ez azért jó, mert akkor most már tényleg megjön a jó idő, ami pedig két dolgot jelet. Az egyik, hogy lehet menni az autóval, a másik, hogy lehet szerelni az autót. :) Szóval hamarosan tarthatnánk egy szerelőnapot. Majd, ha tudok bővebbet, akkor itt megemlítem, a fórumon pedig indítok neki egy témát. A célpont a szokásos: az ajtók. Főleg a bal ajtó, de a jobbosról is lekapjuk a borítást, hogy megnézzük annak is az írásait és végre meglegyen az infóm egy bejegyzésre. Ezt még dubniczkia kérte valamikor régen, de a tél miatt nem nagyon volt kedvem ajtót szétszedni. 

Majd akkor még jelentkezek az időponttal, de április vége szerintem esélyes.

 

Ja és még a végére egy nem pont idetartozó dolog. Szerintem sokan tudjátok kiről van szó. Péntek reggelre elpusztult a Tóbi kutyám. Elég sokáig élt, kb. 13 éves volt. Végezetül egy kép róla:

4 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr1991180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.09. 17:03:22

Őszinte részvétem a kutyus miatt!Én imádom az állatokat,főleg a kutyákat,de annyira félek is tőlük,de Tóbi nem mutatta egyszersem jelét,amikor találkoztunk, hogy ő támadós kutyus lenne.Ő olyan volt,gondolom neked ,mint Dokinak Einstein?

Emlékét szívünkben örizük.

Mairtin 2009.03.09. 18:55:32

Kedves kutya volt, sajnálom hogy így alakult.

dubniczkia 2009.03.10. 07:33:11

Ezt a szerelonapot most mar nem hagyom ki!!! Mar nagyon varom.

R.I.P. Tobi!

Loner 2009.03.12. 23:18:27

Én is szeretem a kutyákat, bár nekem nincsen.
Remélem nem szenvedett, mert azt bizony jó
érzésű embernek nagyon rossz végig nézni.
süti beállítások módosítása