HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Tegnapi dolgok

2009.03.19. 15:42 :: Sidaries

Ahogy írtam egy héttel ezelőtt, mostanában sok a dolgom. Emiatt is maradt el a tegnapi blogbejegyzés. Le is írom a napom, mert eléggé Deloreanközpontúra sikerült.

Néhányan talán tudjátok és szerintem már itt is írtam, hogy szép dolog az eredetiség, de azért az autómban lévő régi kazettás magnó egy kalap szar volt. McFly barátommal némi áldozatok árán kiműtöttük és azóta egy luk volt a műszerfalon, mert közbejött a tél és nem akartam olyan rossz időben vezetni. Tegnap viszont jó volt az időjárás és úgy gondoltam itt az idő egy mp3 lejátszó beszerelésének.

El is vittem a gépet Győrbe. Ugyanoda, ahol a Passat is megkapta az mp3 lejátszóját. Akkor is szimpatikus cég voltak és most is meg vagyok elégedve velük. Egy kis várakozás után beálltam a műhelybe és kezdődött a munka.

A fickó benyúlt a műszerfal mögé és reflexből kiszedett minden kábelt amit talált. Közte pl. a légkondinak a tárcsáját is, és egy cső ki is esett. Na mondom fasza, fél napot szereltük, hogy jó legyen. Szerencsére nagyjából még emlékeztem, hogy hogyan volt, úgyhogy sikerült visszaraknom, Azért szép kábeldzsungel van ott:

Közben persze beszéltünk sokat az autóval kapcsolatban, a filmmel meg mindennel. Kiderült, hogy az emberek agya nagyon egyféleképpen jár. A három első kérdés mindig az, hogy:

- Mekkora motor van benne?

- Hol a fluxuskondenzátor?

- Sokat eszik, mi?

Miután ezeket sikeresen megválaszoltuk és ismét nevetünk egyet a második kérdésen már előjönnek egyéb témák is. Rövidre fogva egy kicsivel később bekerült a lejátszó. Szerintem sikerült egy egész jól az autóba illőt választanom.

Persze a régihez képest kilóg, de ezt el kell viselni, mert hát mégis csak szebben szól a Vissza a Jövőbe mp3-ról mint kazettáról. :)

Miután ez elkészült fizettem és elindultam hazafelé. Na itt fogom folytatni jövő héten.

 

7 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr691012174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kinderdmc · http://www.jacabuli.hu 2009.03.20. 10:08:21

Szerintem dögös ez a lejátszó!Én amúgy is SONY kedvelő vagyok,és nagyon jó választás volt!

hdnctrl 2009.03.24. 20:38:01

nekem is ilyesmi sony cuccom volt a focusomban. viszont ha meglesz a dmc, én tuti megtartok egy cd+kazettás magnót arra, hogy felvegyek kazettára zenéket, és a kesztyűtartó tele lesz kazettákkal :)

bopat 2009.04.12. 21:10:41

Nekem is a gyengém a kazetták, és azért az az eredeti... Az összes 80-as, 90-es évek zenéi dobozokban mind megvan.

Most talátam rá a blogodra, nagyon tetszik, olvasom is végig.
Én is 1 éven belül tervezem egy Delorean megvásárlását, lassan összegyűl a pénzem :)))

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.04.13. 08:24:50

Örülök hogy tetszik a blog. Ha segítség kell a behozatalban akkor biztosan tudunk segíteni.

bopat 2009.04.15. 00:23:49

Ok tuti hogy igénybe veszem a segítségedet, de nekem annyival könnyebb hogy szlovák rendszám lesz majd rajta, mivel itt élek egy ideje...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.04.15. 09:46:18

Az úgy tényleg jó. Főleg hogy ha jól tudom ott már 25 év után oldtimer. Bár ajánlom, hogy kicsit azért nézz utána a forgalombahelyezésnek, mert az amerikai autók forgalombahelyezése ott sem annyira egyszerű.

bopat 2009.04.15. 17:50:27

Már nagyon sok itteni emberrel beszéltem, mert eredetileg Mustangot akartam hozatni.
Annyira nem bonyolult, csak 1-2 papír kell hozzá, amit elvileg be lehet szerezni.
Igen az oldtimereknél 25 év a min, de nagyon gondolkodom hogy olyan rsz-t tegyek rá...
Nem nagyon éri meg, és elég sok megkötés van.
süti beállítások módosítása