HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kiegészítés és egyebek

2009.05.18. 10:11 :: Sidaries

Először egy kiegészítés még a szerdai szerelőnaphoz. Nem írtam le az egyik legnagyobb poént, ami történt. Amikor a kézifék környékét szedtük szét, McFly talált néhány dolgot. 

- Egy nagyon régi, már elszíneződött McDonaldsos cukroszacskót.

- Egy rozsdás 1973-as negyeddollárost.

- Egy babot.

A zacskót elraktam, a negyeddolláros ezentúl az autóhoz tartozik, a bab pedig nem lepett meg, mert már máskor is találtam az autóban, csak már elhagytam. :)

A másik, hogy most hétvégén - mint írtam már - sokat fogok mászkálni. Pénteken Gönyű Győr vonalon mozgok, Szombaton pedig veterántalálkozó Komáromban.

Plusz múlt pénteken eszembe jutott még valami, de azt elfelejtettem. Előfordulhat, hogy majd még megírom ide, ha fontos.

 

Szólj hozzá!

Címkék: rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr161128228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása