HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Delorean mint napiautó

2009.05.20. 11:31 :: Sidaries

Az egész Februárban kezdődött. Egy átlagos reggel jöttem munkába Győr felől, amikor Győr külvárosában egy csaj nekijött szegény Passatom jobb hátuljának. Mindenki megúszta egy kis ijedséggel, de a Passat jobb hátsó futóműve elgörbült és hát festeni is kellett. A futóművet már régebben kicseréltettem, a festés viszont Április 28-30-ig tartott. Egy napra simán kérek kölcsön autót, de azért három napra nem egyszerű, ezért egy kis gondolkodás után úgy döntöttem, hogy miért van a Delorean, ha nem azért, hogy használjuk? Így lett napiautó Kedd reggeltől Csütörtök délig.

Ez azért felvet néhány problémát. Ez nem egy olyan átlagos autó, amit estére simán kint hagyok őrizetlenül a parkolóban, ezért mindkét éjszakára helyet kellett neki szereznem. Nap közben nem volt gond, mert a cég és közvetlenül az őrök előtt volt. Sajnos valamit nagyon benéztem, ezért erről csak egy különlegesen szar minőségű képem van.

Persze naponta többször is ránéztem, de azt hiszem ez természetes. Nem is volt semmi gond. 

Első este egy haveromék udvarában aludt csillaggarázsban. Aznap este lett is egy baromi nagy zuhé, ami meg is látszott rajta, de nem koszolódott el, csak szépen lemosta az eső.

Másnap este ennek a haverom haverjának a garázsában éjszakázott. Na az durva volt, mert azt a garázst normál méretű autókra tervezték. Jobbra-balra kb. öt cm volt beálláskor és az ajtót sem tudtam teljesen felnyitni egy szekrény miatt, úgyhogy érdekes volt a ki és beszállás. Ennek ellenére sokkal nyugodtabb voltam, mint előző este.

 

Most pedig az autóval kapcsolatos élmények:

- Miután minden nap éppen akkor mentem, amikor a bogarak is a legnagyobb lendülettel fejelik le a szélvédőket, ezért az autó elején három milliméterenként jöttek a bogártetemek. Minden reggel ezek letakarításával kezdtem. Ez a lökhárítókat és a lámpákat jelenti, mert az ablakon alig volt néhány. Gondolom a nagyon nagy dőlésszöge miatt.

- Az autó nagyon jó ezen a távon, amin használtam. Kényelmesen lehet 110-120 km/h-s utazósebességgel haladni vele, bár a kátyúkra figyelni kell, mert nagyot ütnek.

- Városban is jó volt, még parkolni is tudtam vele, bár a holtterek nagyon durvák. Oda kell figyelni. Ez a kép Kedden készült, mielőtt elmentem pár városbéli teendőmet intézni.

- Az autó hangos. Na nem a motorzaj, mert az nagyon kellemes, hanem inkább a szélzaj. Ennek nagy része biztosan az ajtóm miatt van, úgyhogy azt meg kell javítanunk, nincs mese. A kerékzaj is hallható, de szerintem a szélzaj durvább. Ez azt jelenti, hogy 120-as tempónál a halk beszélgetést már nem lehet érteni, kicsit jobban ki kell ereszteni a hangunkat, hogy érteni lehessen.

- Más nem jut az eszembe, simán lehetne napiautónak használni ezeknek a gondoknak a figyelembe vételével. Biztos, hogy fogom is, ha szükség lesz rá.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés használat

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr171133148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása