HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean vs McDrive

2010.01.13. 14:38 :: Sidaries

Ma csak egy minimális bejegyzés lesz, de ezt is meg kell írni valamikor.

Párszor kérdezték már, hogy mit lehet ezzel az autóval csinálni egy McDrive-nál. Ezen én is gondolkodtam már párszor régebben, de aztán inkább meglódultam és kipróbáltuk. McFly tudna róla élőben mesélni, de azt hiszem igazán egyedi élmény. :)

A kérdés alapja ugyanis valós, mert első ránézésre egy, de igazából három problémával szembesül a gyorsétkezni vágyó Deloreanista. Az első, amire mindenki gondol az ez:

Itt bizony nem fér be egy nagy kóla, de még egy közepes sem. Esetleg elfektetve, de az meg nem célszerű. Szóval, ha inni is akarunk, akkor ki kell nyitni az ajtót. Itt jött nekem a második gebasz. 

Túl alacsony az autó és eléggé fel kell emelkedni, hogy elvegyük a kaját. Ez mondjuk annyira nem vészes, de azért megéri megemlíteni.

Amikor elmentem Siófokra McFly társaságában akkor tapasztaltuk meg ezeket a bajokat plusz még egyet, amire nem is gondoltam volna. Beálltunk, sorra kerültünk, majd előadtam a rendelést, mire a rendelést felvevő csaj szólt, hogy nem hallja amit mondok. Ejha, mondom hangosabban. Megint nem hallja. Mondom itt valami gáz van, mire kiderült, hogy az autó ajtajától nem hallotta. Mikor egy kicsit arrébb álltam, már ment. Alacsony építés és felfelé nyíló ajtó nem jó kombó. 

Végül azért átverekedtük magunkat a viszontagságokon és sikerült megvacsorázni. Hogy minden szép legyen, összecseréltük egymás hamburgerét és csak későn jöttünk rá. Mindegy, legalább ettem már mást is a Big Macen kívül.

Végszóként, ha valaki Deloreanben akar McDonaldsozni, akkor parkoljon le szépen, menjen be, egyen ott és közben nézze az autót kívülről. Mindenki jobban jár. :)

7 komment

Címkék: használat

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr521669424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.01.13. 17:27:58

vagy inkább egyen ÉTELT, ne szemetet :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.01.13. 17:49:17

És erről hogyan írtál volna bejegyzést egy Deloreanblogra? :)))

hdnctrl 2010.01.14. 09:01:05

háááááát... hogy elmentünk kipróbálni a MegDögleszt a DMC-vel, tapasztaltuk ezt-azt, vettünk ezt-azt, aztán KIDOBTUK AZ EGÉSZET A KUKÁBA!!! :)))

Evil1979 2010.01.14. 20:57:45

@scuynat: és egy pontot megint behúztam neked :D

bopat 2010.01.19. 14:07:08

Autóban sosem eszem. Ez rule number ONE.
Így ilyen gondom nem lesz :)

Rocko- 2014.04.20. 09:55:09

@Sidaries: :D

én is a "bemegyek és elvitelre rendelek" opciót választanám. :)
süti beállítások módosítása