HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Itthon az autó + fail + notebook

2010.04.14. 09:17 :: Sidaries

Múlt pénteken hazahoztam az autót, majd hétvégén meg is járattam egy kicsit. A tél elmúlta óta egy kisebb túrája volt a felújítás felé, de aztán ennyi. Ki kellett füstölni. :) Nem tudom, hogy pontosan mennyit mentem, de kb. olyan 50 km körül. Ebből 20 km az autópályán történt ötösben, egy rövid ideig 4000-es fordulaton. Miután a kilométeróra 140-nél kiakad ezért csak becsülni tudom a sebességemet olyan 160-170 körülire. Miután visszaálltam normál sebességre érezhetően jobban ment az autó, tényleg kívánta már a pörgést.

A felújítással kapcsolatban elég nagyot hibáztam, mert nem készítettem képeket az ajtóról, ezért azok majd csak jövő héten jönnek a beszámolóval együtt. Spoilerezésként annyi, hogy Zsiga tökéletes munkát végzett. Most azonban más lesz.

Páran már tudják, hogy vettem új notebookot. Mi köze a Deloreanhez? Ez:

Ha nem is rozsdamentes acél, de a leírás szerint szálcsiszolt alumínium. A többi rész pedig egyfajta magnézium-műanyag ötvözet, ami nehezen karcolódik és rendkívül tartós. Az előző (szintén HP) notebookom is ilyen anyagból volt és tényleg jól bírja.

Igazából több okból választottam ezt. A egyik, hogy van benne normális videokártya (ATI HD3650), a másik, hogy megy az otthoni gépemhez (Antec P-180), valamint a telefonomhoz (Nokia 6300). A harmadik pedig, hogy most már minden IT eszközöm az ezüst-fekete-kék led kombóra épül. És ez az egész pedig tökéletesen illik a Deloreanhez. :)

Egy hátránya van csak, hogy újonnan baromi drága. 400e körül volt, mikor én vettem és én inkább a felére gondoltam volna. Ezért vettem egy HP renew verziót 220e-ért. Ez már sokkal elfogadhatóbb és mivel az előző notebookomat (HP NC6000) is öt év alatt cseréltem le, ezért ilyen hosszú távon ez is jó befektetés lesz. Többet nem is mondanék róla, tényleg jó gép. Akit bővebben érdekel itt (innen loptam a képeket is) olvashat róla egy nagyon jó magyar leírást és tesztet:

HP Elitebook 8530p

6 komment

Címkék: vezetés cuccok

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr921919901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.04.14. 10:22:20

"megy az otthoni gépemhez (Antec P-180), valamint a telefonomhoz (Nokia 6300)"

ez vajon mit jelent? :)

jó a gép amúgy!

ha már szálcsiszolt alumínium, nekem ilyen van (kettő):

www.sklep-muzyczny.pl/admin/grafika/1174651102.jpg

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.14. 10:52:16

@Sidaries: Ja és most már beleraktam a szövegbe ezeket a linkeket is.

hdnctrl 2010.04.14. 11:14:50

jó kis telefon a 6300, az asszonynak is olyan van. meg vagy 100.000 embernek az országban (a molban pl minden második embernek). nagyon bejött a nokiának ez a fémház.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.14. 11:23:01

@scuynat: Aha. És úgy tudom a Nokia most már teljesen átáll erre a fémre. A műanyag részeket meg leépíti. Nokiások mondták. Itt vannak 100 méterre. :)

bopat 2010.04.14. 13:53:36

@Sidaries: Végre egy okos döntés tőlük. Bár az én telefonomban egy gramm fém sincs. 5800 xpress music
süti beállítások módosítása