HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

OT Expo

2010.04.19. 10:45 :: Sidaries

Ez is megvolt. Kint volt délelőtt Zsiga a Deloreannel, aztán délutánra én is kiértem, de éppen elkerültük egymást. Ha nem is hivatalosan, de azt hiszem megnyitottuk az évet. :) Tegnap találkoztam nagyon sok klubtaggal. Véletelenszerű sorrendben McFly, Bopat, Praer, Gabenine, Skynet, Zsolt, Hannibal, Mentos ott volt az biztos. Talán nem felejtettem el senkit. Aztán hazafelé beugrottunk még Skynetékhez is. Frankó nap volt, lehetne róla beszámolót írni.

Más igazából nincs, csak még egy idézet:

- Delorean: Not just a car, but an adventure!

- Delorean: Nem csak egy autó, hanem egy kaland!

3 komment

Címkék: idézet találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr671933655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Riki7 2010.04.28. 18:07:22

Hello,
az OT Expo-n volt alkalmam beülni a Delorean-ba. Hát mit mondjak!?
Fantasztikus autó. Hihetetlenül kényelmes, gyönyörű és nagyon dögös egyszerre. Nekem is kell egy ilyen. :) Ezt nem viccből mondom!
Életemben elősször láttam élőben Delorean-t. A filmben is nagyon tetszett. Szóval én is leszek klubtag. Minden része lenyűgöző az autónak. Köszönöm a lehetőséget!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.28. 20:13:37

@Riki7: Örülök, hogy tetszett és nagyon helyes, hogy te is akarsz! Ajánlom a fórumot, ahol élesben lehet velünk kontaktolni.
delorean.hu/forum/

Riki7 2010.04.29. 20:47:40

Már regisztráltam "Riki" néven, de még nem lett aktiválva.
süti beállítások módosítása