HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Takarítás és teszt.

2010.04.21. 09:33 :: Sidaries

Az OT expót hétfőn már említettem. Megcsináltunk egy gyors találkozót, de az a nap már maga is érdekesen alakult. Az előző napon volt egy jó kis céges bulink, amiből elég későn értem haza, cserébe viszont korán keltem. Kicsit összeszedelődzködtem, aztán megindultam a géppel takarításra. Alapvetően magam szoktam takarítani, de a felnik olyan retkesek voltak, hogy oda már segítség kellett. Itt meg lehet nézni, hogy hogy néztek ki télen

Szóval megindultam és takaríttattam, közben pedig megint ismerkedtem, autóról beszélgettem, mint minden alkalommal.

Kb. egy óra alatt meglettek a felnik és akkor már egy külső takarítás is, egy darabig most elleszek vele. A fékcsere utáni ferrodol-por nélkül azért jobban néz ki.

Ez után hazamentem, ettem és már jött is McFly és újonnan beszerzett barátnője. Oda is adtam nekik a kulcsot, hogy tekeregjenek egy kicsit, mert le kell gyorsan csekkolni, hogy a csaj hogyan viszonyul a géphez, mert miután McFly-t gyógyíthatatlan deloreanbuzinak diagnosztizáltam, ezért jobb, ha minél hamarabb kiderülnek az esetleges inkompatibilitások. A teszt sikerrel zárult, az autó eredeti állapotban, a csaj pedig mosolyogva érkezett.

Ez után elindultak, mert sürgős bográcsozhatnékjuk volt valahol, én pedig megindultam az expo felé. Előtte pedig nem sokkal pedig a Passatban meglett végül a 400 000 km.

3 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr511939152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2010.04.21. 13:16:05

"és már jött is McFly és újonnan beszerzett barátnője. Oda is adtam nekik a kulcsot, hogy tekeregjenek egy kicsit, mert le kell gyorsan csekkolni, hogy a csaj hogyan viszonyul a géphez"

:D :D :D :D
na most majdnem beszartam a rohogestol! :D :D

GRAT!!! :D :D :D

bopat 2010.04.22. 16:00:35

ja hát a barátnők fogyóeszközök, de a Delorean állandó :)))

hdnctrl 2010.04.22. 17:59:58

ferrodol-por van a felnin.

király az új banner!
süti beállítások módosítása