HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Javított Blogkülső + találkozók

2010.04.23. 13:22 :: Sidaries

Nem sokat, de azért egy kicsit bütyköltem a blog kinézetén. Remélem tetszenek mindenkinek a változások. Kicsit hozzáalakultam a delorean.hu kinézetéhez is. Kommentekben szívesen veszem a kritikát, valamint ha esetleg valami hibát találtok, akkor azt is írjátok le! Nem értek a programozáshoz, tehát csodát ne várjatok, de azért igyekszem.

Mivel a délelőtt elég jól elment ezzel, ezért a mai nap lesz az infós rész és majd hétfőn folytatom a sorozatot.

Fontos dolog, hogy a Zsiga megy a gépével Hévízre egy találkozóra. Én ha megszakadok sem tudom beleszuszakolni a programomba, de aki szereti a szép autókat annak nyomás! További információk itt: Lotus Retro Mobil Concours d'Elegance

Ja és a levlistán is írtam, hogy Győrben lesz egy Amerikai Autós Minitalálkozó Szombaton 5-kor. Akit érdekel, az hívjon! A Vurdon telephelyén lesz.

Továbbra is igaz, hogy aki a levlistára szeretne feliratkozni, az írjon nekem (vagy valamelyik delorean.hu-s emailcímre) levelet és akkor felvesszem.

 

3 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr531945285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mairtin 2010.04.23. 20:21:52

Szerintem jót tett ez a kis változtatás.
A háttér kiemeli a blog szöveges részét, a fejléc meg egyedivé teszi azt.
Csak egyéni ízlés kérdése, én a fejlécbe található képet kisebbre venném annyira, hogy maradjon egy kis fehér keret.
A Vurdon találkozó érdekelne, de ahogy az oldtimer-re sem, sajnos ide se tudok elmenni.

Suttora 2010.04.24. 00:00:38

Szerintem kizárólag előnyére változott a kinézet, tényleg jó lett ;)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.04.26. 15:38:38

Úgy látom a kommenteknél még van egy kis munka. Majd kitalálom ezt is.
süti beállítások módosítása