HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Vonatozás Kismaroson

2010.05.12. 10:25 :: Sidaries

Igaz csak a fórumon (a levlistára is kiküldtem, de engedélyezni elfelejtettem - user error) és nem is olyan nagy elánnal, de meg volt hirdetve egy múlt hétvégi Kismarosi találkozó. Elsősorban Citroëntalálkozónak indult, de aztán Citroën alig jelent meg. Számszerűen egy darab. Pont ugyanannyi, mint Delorean. :) Zsolt szólt viszont egy Wartburgos ismerősének aki elhozta az össze haverját, így aztán lett sok Warez, meg még egy Barkas is.

Már az indulás is nehéz volt. Megírtam, hogy az RPM relém megdöglött és visszaküldtem Amerikába. Miután az út is éppen elég oda, ezért még bőven nem ért vissza. (OFFban megírom, hogy pénteken odaért, a csávó hétvégén összerakta és hétfőn visszaküldte.) Ezért valahonnan szereznem kellett egy relét és mivel a győri Delorean éppen feltűnt, ezért gyorsan ki is használtam a lehetőséget és péntek este lenyúltam tőle. Szóval eheti támogatónk VIN6488. Taps. :)

A találkozás után megismerkedtem pár jópofa emberrel. Mindegyiküknek tetszett az autó és dumáltunk egy jót. Amikor beszéltem a mozdonyvezetővel, megkérdeztem a biztonság kedvéért, hogy mennyivel megy a vonat maximálisan, de kiábrándított. 20km/h az átlaga, de akár a 40 km/h-t is viszi, ha jól megpakolják. Ebből nem lesz gond esetén 88 mérföld. :)

Mivel a vonat már indult, ezért a Béb felpattant Jutkával, Zsolt feleségével, mi pedig mellettük mentünk az autóval, nyitott ajtóval. Nem volt túl hosszú út, de volt benne egy jópofa rész. Természetesen a Vissza a Jövőbe 3 zenéje szólt és mivel a Béb szereti a szép házakat és én meg láttam egyet, ezért szerettem volna megmutatni neki útközben. Telefonálni nem akartam, hát kiabáltam. Viszont ő nem értette mit akarok. Később jöttem rá, hogy ez pont olyan volt mint a film végén, amikor Clara és a Doki kiabálnak, de nem értik egymást a vonat zajától. Tetszett. :))

Odaértünk az állomásra, ahol a Citroën DS is várt ránk és egyből bevonzottunk egy kupac embert. Ismét beszélgetés, néhány szokásos kérdés és végül egy próbakör a Citroënnel. Hát az ülések és a rugózás valami hihetetlen durva! Nagyon élveztem. Ezután egy cserekör Deloreannel, majd vittem a Jutkát is egy kicsit, mert mint kiderült ő még nem is nagyon ment az autóval, csak valamikor egy kis kört még 2008-ban a klub alakulóülésén. Bepótoltuk és rá kellett jönnöm, hogy van egy hihetetlenül jó út ott az állomásépület mögött. Oda még lehet, hogy visszamegyek, mert nagyon tetszett.

Ez után már nem maradtunk sokáig, mert 2 óra volt és nekem 4-re Győrbe kellett volna érnem. Persze a kompot lekéstük és még Esztergomban is be kellett ugranunk egy rokonhoz, úgyhogy lazán 7-re értem oda, de ez már nem erre a blogra való.

Zsolt is csinált sok képet és pár videót is. Azt meg lehet nézni itt:

Kismarosi vonatozás

4 komment

Címkék: vezetés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr151994498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mairtin 2010.05.12. 11:26:57

Azok a Citroenesek akik nem jöttek el, meg is kapták a magukét...

kema1 2010.05.12. 19:40:59

A vonatos kép a nyitott ajtóval igen jó lett!

Suttora 2010.05.12. 21:53:34

Látom most már megismered a DS-t, jól van, megtanultad a leckét :)
süti beállítások módosítása