HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Lengőkarrendberakás

2010.06.23. 11:41 :: Sidaries

Igazából a lengőkartörés óta nem volt nagyon semmi. Levéve persze, hogy megjavítottam az autót, úgyhogy azt írom le kicsit bővebben. Ott hagytam abba a történetet, hogy eltrélereztettem a szerelőhöz a gépet, aztán megnéztük, hogy mi a helyzet.

Már előző héten szóltam az Ednek, hogy kéne majd egy lengőkar (Lower Control Arm, LCA). Megírta, hogy van neki egy, de még elviszi festetni meg ilyenek, ezért csak csütörtök-péntek környékén adta fel. Következő hét csütörtökén megérkezett a lengőkar és hétvégére már be is lett szerelve. Nem volt olcsó dolog, szépen elköszöntem 80e Ft-tól.

Szombaton elhoztam az autót, mentem vele egy jó kis túrát, ment frankón. Mellé még kértem egy kerékcentírozást is, mert hátha azért rázott a kormány. Egyelőre jó, azóta nem ráz, de majd meglátom. Az Ed szerint van ott még valami gebasz.

Mikor leállítottam az autót még visszamentem egy jó fél óra múlva és egész durvát vettem észre. Az autó alatt egy kb. fél méterszer méteres pocsolya állt. Gyorsan megkóstoltam, sima víz volt. A magas páratartalom elintézte, hogy a légkondi ekkora tavat nyomjon az autó alá. Azért biztos ami biztos alapon ránéztem a dmctalkon és pont egy ugyanilyen téma volt felül, szóval tényleg légkondi. Szép. Látni, hogy dolgozik.

Ezen a hétvégén megint ránéztem és már semmi nem volt az autó alatt úgyhogy minden oké. Bár mintha pár csepp hűtőfolyadék csöppent volna elölről. Egy ránézést megér majd ez is. :)

2 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr772103363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.06.23. 13:28:58

Az Ed monopolhelyzetben van, szóval annyit kér az alkatrészekért, amennyit nem szégyell... hát ennyit még úgy látszik, nem.

(akitől esetleg ő szerzi be, arra ugyanez vonatkozik)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.06.23. 16:23:18

Sajnos a spec. karosszériaelemek és az ilyen egyedi dolgok drágák. Ellenben viszont a mechanikus dolgok, mint váltó, motor olcsón javíthatók. Abból nagyobb az utánpótlás.
süti beállítások módosítása