HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Egy efféle kerti parti

2010.08.04. 08:33 :: Sidaries

Nem rég még arról írtam, hogy szegény autó mennyire el van hanyagolva, de ez mostanra megváltozott. Az elmúlt pár hétben minden hétvégén volt valami program. Két hete szombaton egy nagyon frankó kerti partin voltam, aminek a vége ott alvás lett különféle okokból. Közben elkezdett valami baromi módon esni az eső, majd egész estére úgy is maradt. Szerintem a Delorean még életében nem látott ennyi vizet.

Meg is lett az eredménye, mert másnap, mikor hazamentem és kicsit körbenéztem az autóban ezt láttam a plafonon:

Az a folt (már ami kivehető ezen a képen) az nem gyári, az egy nagyon durva beázás. Ahogy végigtapogattam a tetőkárpitot a komplett bal oldal (az ajtókárpit kivételével) csurom víz volt. Amennyire tudtam, gyorsan felitattam, de sokra nem mentem vele. Viszont az ablakot nyitva hagytam a hétre, hogy kiszáradjon amennyire tud.

Következő hét végére szépen rendbejött, de attól tartok, hogy a tetőösszerakásnál valami hiba csúszhatott be, mert ez így nem lesz frankó. Majd most hétvégén megpróbálom megtalálni a probléma okát.

A végére pedig egy kép a vizes acélfelületről. Természetesen nem adja vissza a valóságot, de ezt nagyon szeretem:

2 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr452197517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bopat 2010.08.05. 17:42:16

A hétvégén???? Hisz Komáromban leszünk. Vagy ott fogod lesni az esőben hogy hol ázik be? :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.08.05. 19:10:57

@bopat: Egész hétvégén az autóval leszek. Naná, hogy megpróbálom megtalálni a hiba okát. :)
süti beállítások módosítása