HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Újabb statisztikák

2010.11.15. 10:28 :: Sidaries

Kábé fél évente szoktam statisztikákat írni, hát megint nekifogtam és kigyűjtöttem az aktuálisakat. A blog eddigi 806 napja alatt Eddig 368 bejegyzés született és ha jól számolom akkor 1013 komment. Az átlagos látogatószám jelenleg a 30-40-es sávban mozog, persze ha valami érdekes történik (mondjuk írnak a Bopatról a Totalcaron), akkor ez a többszörösére (257) is felmegy. Aztán mivel minden csoda három napig tart, ezért ennyi idő alatt jellemzően visszaesik a normál szintre.

Az elmúlt fél évben nem nőtt számottevően az olvasótábor, szerintem elértem a lehetséges maximumot. Ha részvényeseknek kéne erről beszámolni, akkor most elég rossz kedvük lenne. :)

A böngészők között eléggé előtört a Chrome, úgy tűnik elsősorban a Firefox kárára ami már csak 44%-ban képviselteti magát. Kedvencem, az Opera egy kicsit visszaesett, az IE pedig egy kicsit erősödött. A háború folytatódik.

Az oprendszereknél a Windows továbbra is toronymagasan vezet 91%-kal. Más nincs, majd szerdán jövök.

9 komment

Címkék: statisztikák

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr792449637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2010.11.15. 12:21:57

ha kipróbálnád hosszabb ideig a chrome-ot, neked se az opera lenne a kedveced ;)

bopat 2010.11.15. 18:58:41

Chrome nekem is tetszik, de a FF-ot használom, megszoktam, működik jól, és testre van szabva rendesen.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.11.15. 19:04:53

Én most tesztelem a Chrome-ot és nem vagyok tőle hanyatt esve, bár tény, h baromi egyszerű használatba venni. Operát és Safarit még nem próbáltam. Szerintetek vicces lenne Linuxon IE-t futtatni?:P

hdnctrl 2010.11.16. 14:49:34

@ArtWolf: elmegyeget az ie8 wine alatt, lásd www.wine-reviews.net/wine-reviews/microsoft/internet-explorer-8-on-linux-with-wine.html, szóval ha mazochista vagy, akkor csak rajta ;)

@bopat: a chrome-hoz még valóban nincs meg minden plugin, ami ff-hoz (bár ami nekem kell, az megvan), cserébe viszont nem kell fél percet (illetve mindenképpen többet, mint a chrome-nál) várni, mire betölt. nekem ennyit megér.

bopat 2010.11.16. 14:52:24

Nekem van időm, nem sietek annyira, azt a pár mikroszekundumot kibírom :)
A Chrome-ba kellene egy beépített ftp és akkor talán váltanék. Lehet hogy van, nem néztem...

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.16. 15:28:25

Egyik haveromnak van Chrome-ja és nem rossz, de nekem olyan mint a FF csak más skinnel. Az pedig nekem valahogy nem áll kézre. Maradok operátor. :)

hdnctrl 2010.11.16. 21:55:44

tulajdonképpen rájöttem, hogy semmi érdekem nem fűződik ahhoz, hogy chrome-ot használjatok, szóval: használjon mindenki, amit akar :D tőlem akár LYNX-et is :D

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2010.11.22. 12:05:52

az "Oldalmegjelenítések száma országonként" listát is szoktat nézegetni ? ott is érdekes dolgok (számok) vannak néha

...sosem fogom megtudni ki és hogy került a saját blogomra pl. Szingapúrból :)

ja, hamár szóba jött akkor engedtessék meg egy kis reklám :
www.car-tarsak.blogspot.com/

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2010.11.23. 08:25:06

@kipe: Nekem nincs olyan. Szerintem az csak a blogspoton van.

Jó oldal. :)
süti beállítások módosítása