HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Új autótakaró

2011.02.09. 10:00 :: Sidaries

A 400. bejegyzésben már írtam, hogy vettem új autótakarót. Akkor nem linkeltem képet, mert akkor még nem voltam otthon, de jól is tettem, mert aztán az a takaró nem is lett jó az autóra. Van mentségem, mert amikor az ember bemegy a boltba, akkor megkérdezik, hogy milyen autóra lesz. Ha pedig az eladónak mondasz egy Deloreant, akkor néz mint hal a szatyorban, hogy az micsoda. Én is így voltam. Próbáltuk akkor belőni az autó méreteit, de most mondjatok egy autót, ami olyan formájú, mint a DMC! Nem nagyon van ilyesmi, úgyhogy először hoztam egy S-es méretűt, ami kb. Nissan Micrára való. Gondoltam elég lesz, mert úgyis marha lapos az autó. Végülis nagyjából igazam lett, mert ha nem lett volna körbe a gumi a takarón, akkor szépen ráment volna, viszont így csak nehezen lehetett ráteríteni. Mivel a csávóval megbeszéltem, hogy visszahozom, ha nem jó, ezért nem szórakoztam, inkább visszavittem és hoztam egy M-est, ez pl. a Golfokra való. Hazavittem, rápróbáltam és nagyon patent lett. Íme:

Még kicsit gyűrött, de idővel majd kisimul szépen.

Egy másik téma zárásként, hogy a győri Delorean műszakilag készen van. Hamarosan megvan hozzá a P-s rendszám, úgyhogy esélyes, hogy hamarosan promózzuk majd egy kicsit a gépeket egy kis túrával. Jöhetne a tavasz. :)

7 komment

Címkék: használat

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr92648492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovászosUbukla 2011.02.13. 09:40:33

Látom faszán fejlődik a blog. Remélem a kocsi is majd lesz a köv TC kiállításon, nem sok van belőle az országban.
De akkor mondok egy olyat aminek valszeg a mérete ponyvában jó lenne erre is és 10-ből 8-an ismerik: Lambo Countach. lehet kicsit lötyögne is, de szard le, ezek a lószar festőnájlon kaliberű szarok így se érnek faxt se, többet ártasz ezzel a kocsinak mint használsz.
Pláne hogy eleve garázsban van, sík felesleges. Egy jó ponyva kb 60e-től felfele kezdődik és egyedileg szabják méretre.
Egy ilyet meg én is csak akkor teszek fel, mikor reggel nem akarok jeget vakarni.

kovászosUbukla 2011.02.13. 09:43:48

Ja igen, és te nem tudom mennyire vagy Győr környéki de ha kell akkor itt tudok egy helyet ahol ennél pár fokkal normálisabb lepedőt lehet kapni, amiből vehetsz béleltet is (és nem csak 1 évig tart a bélés) orkán anyagból van, elvileg tehát szellőzik is, kb 15e körüli áron.
Ha van honlapja vagy elérhetősége a győri kollegának azzal azért megdobhatnál.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.13. 12:05:51

@kovászosUbukla: Igyekszem ott lenni a következő TC bulin, legutóbb valami egyéb elhalaszthatatlan dolgom volt.
A takaró pedig azért kell, mert az autó hihetetlen gyorsan koszolódik, ponyvával viszont nem annyira. Erre pedig ez az olcsó is megfelel. Ha pedig bemegyek a boltba, hogy Lambóra szeretnék ponyvát, szerintem akkor sem lennék előbbre. :)
És totál győri vagyok. Milyen győri kollégára gondolsz?

kovászosUbukla 2011.02.14. 19:37:11

Állítólag van valaki még győr környékén egy ilyennel, de akkor tévedtem.
Persze az világs hogy a garázsban az alap légmozgás miatt felverődik a por és ez leül a kocsira, de épp itt a baj, hogy ezek a párezres natúr nejlon szarok gyakorlatilag cska ártanak a kocsinak azzal hogy olyanok mint a smirgli, ha csak egy minimális por is van a kocsidon ezek minden mozgásnál súrolják a port a kasznin, és mivel nem illeszkednek tökéletesen a kocsihoz ezért egy kis légmozgás is elég h mozogjanak. Szellőzni se szellőznek, ez pl egy ilyennél nem akkora baj, de egy korrózióra hajlamos gépen megsokszorozza a pára hatásfokát és eszi a kocsit a rozsda. Mondom én cska azért teszem fel mert rühellek reggelente 10 percet szarakodni a jégvakarással, meg amúgy se igat hogy kicsit amortizálja a szart se érő kocsimat, én nem tartok hobbiból autót, arra a motor való ;)
De én a helyedben 100% lenvászon vagy pamut takarót dobnék rá, garázsban por ellen az tökéletes, de mindenképp jobb int ezek a festőnejlonok.
Jó vásznat meg méteráru boltban nem nehéz szerezni, de ha sikerül a gyárvárosi lenszövő mintaboltjában lőni akkor még jobb. Illetve asszem van egy jó bolta fehérvári úton is nem messze a hyunday szalontól.
Az egyik ráérősebb hétvégén mikor megsétáltatod a kocsit szólhatnál mert suttyó korom óta amikor először láttam a Vissza a jövőben-t rajongója vagyok ennek a jobb sorsra érdemes márkának.
Üdv!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.14. 20:28:42

@kovászosUbukla: Hát elméletileg én vagyok a Győr környéki akiről tudnak az emberek. Nem keversz te engem Bopattal?
A takaró meg remélem inkább segíteni fog, mint rontani, pár embernél már láttam, hogy van ilyene.
Valamikor március elején biztosan megyek egy pár kört, te merre laksz? Lehet, hogy egyszerűbb lenne, ha írnál a delorean.hu-s emailcímemre és megbeszélnénk.

kovászosUbukla 2011.02.15. 21:04:54

Akkor dobj 1 mélímet mert a blog.hu nem hozza ki. Azán majd márciusban rákérdezek, remélem addigra melóhelyen is lazulnak a dolgok, most tele vagyunk de nagyon.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.16. 09:15:18

@kovászosUbukla: Küldtem egy üzenetet a blog.hu-n megadott címedre.
süti beállítások módosítása