HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean Time

2011.02.18. 10:00 :: Sidaries

Ha már két hete írtam John Delorean DMC utáni terveiről is, akkor folytatom a sort. Szerintem még igazi Deloreanbuzi körökben sem köztudott, hogy John haláláig dolgozott és utolsó éveit egy karóra tervezésének szentelte. Az erre alapított cég, a Delorean Time egy abszolút felső kategóriás órát tervezett és próbált volna eladni, de tervben volt több további kiegészítő is.

Az előző mondatomban már elmondtam a végeredményt, miszerint ez sem lett egy sikeres üzlet, de azt hozzá kell tenni, hogy maga a koncepció nem volt rossz, az első prototípus óra el is készült. A sikeres üzletmenetet leginkább John halála hátráltatta. (Bocs, ez kicsit morbid volt.)

Az óra felső kategóriás árához (3495$) felső kategóriás anyaghasználat és megjelenés társult, ugyanis a DMC-12-höz hasonlóan szintén rozsdamentes acélból készült és egy számomra lefordíthatatlan elem nélküli kvarc technológiával készítette volna a Seiko leányvállalata a Tech Time. (... analog motion-activated quartz movement, featuring a Titanium Lithium Capacitor ... ).

Az óra azonban csak a bevezető lett volna a nagy dobás, a DMC2 előtt, ami valószínűleg egy aránylag olcsó (30000$ alatt), rendkívül könnyű (kb. 650 kg), kizárólag műanyagokból épített, 250 lóerő körüli teljesítményű  élményautó lett volna. Tervben volt még egy Ferrari jellegű, V12-es motorral hajtott luxussportautó is, amiről sokkal több nem derül ki, ahogy az sem, hogy a két autó közül most végülis melyik a DMC2 .

Ráadásul az óra birtoklása a jövendőbeli autó várólistáján előre helyezte volna a potenciális vásárlót. Az óráról elég kevés kép készült és sajnos egyik sem mutatja a számlapját, az mindegyik képen rejtve van. Jelenlegi hollétéről nem tudtam fellelni semmit.

Végül pedig összeraktam egy videót, amiben John maga beszél az óráról és a két új autóról:

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: cuccok john delorean dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr142660804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása