HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

13 perc az Okmányirodában

2011.03.09. 10:00 :: Sidaries

Nagyon megy nekem ez a rendszámintézés. Tavaly még eltököltem vele egész sokat, tavaly előttről nem is beszélve, de idén szinte minden tökéletesen ment. Először az ügyvédhez kellett menni, ahonnan megszereztem a cégkivonatot, majd az Allianzhoz, mert csak ők biztosítanak P-s rendszámot. Itt volt egy kisebb gebasz, mert valamiért a programjuk nem működött megfelelően, ezért a biztosítás megszerzése majdnem másfél óra volt és kétszer kellett mennem. Utána okmányiroda, ahol előadtam a szükséges dolgokat és 13 perc alatt megkaptam mindent és mehettem is.

Eddig még nem írtam le tételesen, hogy mi kell a rendszámhoz, de most már ezt is megteszem. Szóval:

- 3 hónapnál nem régebbi cégkivonat, amelyben szerepel a gépjármű-kereskedelem vagy a gépjármű-javítás. Tavaly belekötöttek, hogy nálunk ez nem elsődleges tevékenységi kör. Idén nem. (Közjegyző által hitelesítve 3000 Ft)

- Meghatalmazás a cégvezetőtől, hogy eljárhatok P-s rendszám ügyében.

- Kérelem, amiben le kell írni, hogy miért is kell nekünk a próbarendszám.

- Céges aláírási címpéldány.

- Biztosítás a rendszámra. (Csak az Allianznál, 14300 Ft.)

Ha ezt beviszi a felhasználó, akkor egy 38000 Ft-os csekk befizetése után megkapja egy évre a próbarendszámot és az útvonalnaplót. A forgalmi egy évre érvényes, utána le kell adni. Tavaly óta annyi változás volt, hogy a régi naplót már nem kellett leadni. Sajnos a régit (a 2009-eset (P-03760), amivel Hollandiában voltam) nem kaptam vissza, pedig direkt megkérdeztem. :) Azért lehet, hogy majd valahogy próbálok kérni róla egy fénymásolatot.

Ennek a végeredménye pedig az utolsó OT előtti rendszámom: P-00062

Hétvégén megyek is egy kört és ezzel a harmadik rendszámmal  hivatalosan is megnyitom a harmadik szezonomat! :) (Most pedig húzok Biatorbágyra Deloreannel. Ha valaki esetleg arra jár, akkor hívjon és találkozhatunk. Munka ügyben megyek, de szerintem lesz szabadidőm)

 

4 komment

Címkék: forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr962707436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2011.03.09. 10:44:00

Grat a rendszámhoz!
Merre mész a hétvégén? Jó volna összefutni :)

bopat 2011.03.09. 12:05:59

Irigy vagyok, de nagyon!

hdnctrl 2011.03.09. 13:55:12

a Te céges ai címpéldányod kell?

az autó a te neveden van vagy a cégén?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.03.09. 19:07:42

@dubniczkia: Szerintem csak Komárom környékén mászkálok, esetleg Győr vagy T.bánya. Jelenlegi állás szerint hétfőn megyek.

@scuynat: A cég tulajdonosának a ai címpéldánya kell.

P-s esetben a tulajdonos kiléte lényegtelen. Az szerintem majd az OT-nél fog számítani.
süti beállítások módosítása