HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

skynet - Az én Delorean-sztorim - Kezdetek

2011.07.05. 10:00 :: hdnctrl

Előre bocsátanám, hogy ez itt „megtörtént események” leírása, nem szépirodalmi mű, így ne keressen senki bonyolult szerkezeteket, illetve kacifántos jelzőket. Nem vagyok egy nagy irodalmár, mármint olvasni ugyan eleget olvasok (jóval a magyar átlag felett), de nincs bennem igazi írói véna – se artéria.

Az autó iránti rajongásom természetesen a filmből ered („für das erste Mal” németül láttam a SAT1-en, valamikor 1990 körül). Amikor először megláttam a Doki teherautójából legördülni, azt hittem, űrhajó. Akkoriban ugye még nemhogy otthon, de még a munkahelyeken se volt Internet (plusz voltam vagy 11 éves); mozigépész, filmbuzi illetve más hozzáértő ismerősöm akkoriban meg még nem volt, úgyhogy jó ideig megmaradtam abban a tudatban, hogy ez egy filmes kellék (ugyanezt gondoltam a Knight Rider-ből ismert KITT-ről is). Aztán kb. egyetemista koromra (1997) jutottunk el oda, hogy már az egyetemen is volt Internet-elérés, másodéves koromban pedig már a kollégiumi szobában is. Na itt szabadultak el igazán az információra éhes (j/l)úzerek, akit érdekelt valami, az megtalálta a neten (angolul). Ekkor szereztem az első DeLorean háttérképet a számítógépemre. 

A ProHardveres fórumra 2006. november 14-én találtam el (első nevezetes dátum, bár nem annyira, mint 1955. november 5). Akkoriban Ford Focusom volt, a fordfocus.hu fórumon láttam egy linket, ami a PH fórumra mutatott. Ennek nagyon megörültem, egyből meg is próbáltam keresni a Duna Plaza parkolójában az ott parkoló DMC-12-t, de nem jött össze. Többször nem is próbálkoztam ezzel, túl bonyolultnak tűnt a leírások alapján (beszélni kell a biztonsági őrrel, VIP parkoló, stb). Igazából ettől fogva a delorean.hu-s regisztrációmig (2009. február 22.) nem nagyon nyüzsögtem, nem tűnt jó bulinak egy olyan kocsiról álmodozni, amiből az országban nincs fellelhető példány. A nagy változás az előbb említett regisztráció után következett be, hiszen láttam, hogy itt már nemcsak néhány elvakult fanatikus (fan – ezt szokták nagy okosan „fun”-nak írni) húzza egymást, hanem egy létező autó is bent van a kalapban. El is kezdtem mozgolódni, hogy mikor láthatom az autót.

A második nevezetes dátum 2009. október 17., a Totalcar Belsőség blogjának találkozója Sukorón. Volt az évben korábban egy másik találkozó is (Tatabányán), de arról lemaradtam. Viszont rögtön egy hónapon belül volt egy másik találkozó is, Tinnyén, Zsigánál, aki felújított egy DeLoreant (eladási célból). Hát a két kocsit egymás mellett látni valami überkönig érzés volt. Kb. itt döntöttem el, hogy kerül, amibe kerül (elsősorban az utánjárásra és a sok szívásra gondolok, nem a pénzre), nekem is lesz egy DMC-12-m.

Szólj hozzá!

Címkék: skynet

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr183036730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása