HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Helyzetjelzők alatti gumialátétcsere

2011.07.13. 10:00 :: Sidaries

Elméletileg a Béb bejegyzése jött volna, de még nem készült el, ezért egy rendkívül izgalmas, pompázatos és érdekfeszítő gumialátétcsere jön. :)

Hát elég nagy visszaesés lesz ennek a bejegyzésnek a mérete az írországi megaposztok után, de kell az idő a videókra. Szóval azt már írtam, hogy az Eurofestes kirakodóvásáron vettem pár alátétet a helyzetjelzők alá, mert a régiek eléggé odavoltak. Mikor két hete kimentem egy körre az autóval, utána ki is cseréltem őket. Nem volt egy nagy munka, de mivel elég gyakorlatlan vagyok autószerelésben, ezért egyszer meglepődtem.

A helyzetjelzők kicsavarozása nem egy nagy dolog, de utána nézegettem egy darabig, mert nem tudtam, hogy a lámpákat csak simán - bár kicsit nagy erővel - ki kell húzni a helyzetjelzőből. Mikor rájöttem, akkor persze már könnyen végeztem vele és egy rossz lámpát (bal hátsó) is kicseréltem, mert szerencsére volt ilyen a Passat izzókészletében.

A képeken először az új, majd a régi alátétek vannak. Látszik a régieken, hogy az oldalsó részeket összekötő kis vékony darabok már hiányoznak. Ez azért van, mert ezek a gumirészek már annyira megkeményedtek, hogy egyáltalán nem hajlanak, hanem törnek. Leszedés közben is volt egy amelyik megrepedt.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr103043797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása