HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • leeroy869: Én nem bízok Spielbergben, és abban sem, hogy tetszeni fog ez a film. Előzetes alapján ez is csak ... (2017.12.14. 10:07) Ernest Cline - Ready Player One
  • Sidaries: @streakynuts: Mondjuk azt el is tudom hinni, hogy a végére így nézett ki. :) (2017.11.09. 09:11) Az elektromos rendszer fejlődése
  • Sidaries: @a8zoli: Lehet hogy hamar elegük lett volna az ugrálgatásból. :) Mondjuk a második rész azért egy ... (2017.11.09. 09:10) Csak egy kép
  • leeroy869: @scuynat: köszi! (2017.11.06. 15:48) Klubtalálkozó - 2017
  • Sidaries: @Hammer: De igen. Az sem mond semmi használhatót. Mondjuk ott nem ennyire durvák a kiugrások, csak... (2017.10.31. 19:32) Statisztikák

Címkék

acél (6) ajtó (16) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (3) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (12) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (17) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (47) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (23) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (16) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (19) fekete autók (1) festett (3) film (19) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (19) kakukktojás (1) karácsony (8) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (15) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (6) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (18) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (13) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (6) póló (10) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (20) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (148) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (1) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (15) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (144) szervizek (8) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (184) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (105) történetek (31) tudtatok e? (34) új delorean (15) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (11) veteránvizsga (11) vezetés (66) vezetéstechnikai tréning (2) videó (10) videók (4) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (54) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

skynet - felújítás OT vizsgához II.

2012.03.22. 10:00 :: scuynat

Nos, miután eldöntöttem, hogy marad a Del Flattiniéknél, következett a kérdés, hogy mi mindent csináljunk meg, és mi maradjon úgy. Kb. ekkor már kiderült, hogy felesleges az E rendszámra "gyúrni", menjen egyből OT-re a kocsi, szóval kicsit jobban nekiálltunk megnézni a javítandók listáját.

A szokásos dolgokon (új gyertyák, motorolaj és olajszűrő, váltóolaj és ebbe is szűrő, hűtővíz, légszűrő) kívül végül a következőket csinálták meg:
- lengéscsillapítók felújítása a Kárászy cégnél (előzőleg csak a szilenteket cserélték ki, de letagadták: ilyen kontár munkát ők nem csinálnak...)
- rugók szinterezése
- felnik homokszórása, szinterezése
- tömítőelemek galvanizálása
- gumik centírozása (ez már egyszer megvolt Tatabányán, de azóta ugye le kellett venni megint a gumikat a felnik szinterezése miatt)

 Új fékcsövek, rajtuk a régi spirállal

- kormányszerkezetben a gömbfejek feljavítása
- kárpit kijavítása (eredetileg a bal ajtó mögött volt csak szakadt a műbőr, de hogy ne legyen különböző színű, a jobb ajtó mögött is megcsinálták)
- új leömlőtömítés, kipufogócsonkok síkolása
- a motortérhez a zár beszabályozása
- váltó dekni festése

Így megzabálja a kék színű fagyálló az alumínium csöveket, a Deloreanbe piros ("alubarát", etilén-glikol) kell!

- a világításkapcsoló elégett testkábelének a cseréje (a kapcsolót már Tatabányán beépítették, de mivel külön nem mondtam, a kábelt nem cserélték)
- üzemanyagszint jeladó újravezetékezése
- fűtéskapcsoló javítása
- fényszórócsere (H1 és H4 jobboldali közlekedéshez)
- olajnyomás jeladó cseréje
- fékek átcsiszolása
- ajtólámpák cseréje 2 wattosakra.

Ennyi van a papíron, amit kaptam, persze bizonyára kimaradt pár kisebb dolog (galvanizálás és rengeteg festés), ja és 85.5 munkaóra. Leginkább emiatt lett a számla majdnem 700K.

Rendesen szét van csapva a belseje. Újra kellett vezetékezni sok mindent, illetve az egész szellőzést összepakolni rendesen.

Szólj hozzá!

Címkék: skynet

A bejegyzés trackback címe:

http://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr674317517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.