HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Ülésproblémák

2012.05.23. 10:00 :: Sidaries

A rendszámszerzéssel párhuzamosan futott egy másodlagos project is az autóval kapcsolatban. Párszor már írtam, hogy a sofőr oldali ülésem úgy tűnik nagyon a végét járja. Az elmúlt két évben már érződött a folyamatos romlás, de aztán márciusra vált kritikussá a helyzet.

A hiba az volt, hogy az ülés háttámlája egyre kevésbé tartotta meg magát és mindig hátradőlt, néha még vezetés közben is, ami azt hiszem egyértelmű, hogy több, mint kellemetlen. Biztos voltam benne, hogy néhány fog egyre jobban kopik benne, de ha elég kitartóan tekergettem, akkor mindig találtam egy olyan pozíciót, ahol még tartott. Ilyenkor sokszor el is felejtkeztem a problémáról egészen addig, míg valamiért megmozdult a tekerő, aztán kezdhettem elölről a beállítást. Aztán most márciusra már alig lehetett jó beállítást találni, ezért eljött az ideje a javításnak.

kopottfogaskerek.jpg

Az OT vizsgára felkészítésnél ez is fent volt a listán, de aztán elmaradt, utána Tibi Bá'nál kérdeztem rá, hogy meg tudják-e a javítani, de azt mondták, hogy inkább egy karosszériáshoz menjek. És itt jutott eszembe a karosszériás, akinél a Suzukis kalandom után is voltam. Már csak egy probléma volt. Hogyan viszem el neki az autót rendszám nélkül?

biztonsagiovkiszedes.jpg

Hát sehogy. Csak nem olyan bonyolult kiszedni egy ülést. Rákerestem a neten és tényleg úgy tűnt, hogy egyszerű dolog (négy csavar alul és már jön is kifele) és most jön a meglepetés: az is volt. Kb. negyed óra alatt egymagam ki tudtam szedni az ülést és már raktam is be a Passatba. Egyetlen kisebb gond volt, hogy az ülés kiemelése előtt a biztonsági öv becsatolóját is ki kellett szedni. Ülés nélkül aztán elég hülyén nézett így ki a Delorean, de ha valami, hát ez aztán tökéletes lopásgátló. :)

ulesnelkul.jpg

Elég hamar eljutottam a karosszériáshoz és otthagytam az ülést. Másnap pedig mondta, hogy nagyon sajnálja, de a központi főfogaskerék van rommá kopva, ami mindennel együtt van, így ilyet nem tudnak gyártani. Elmentem, megnéztem, lefényképeztem, visszaraktam az ülést a Passatba, majd itthonról megrendeltem a szerkezetet (25e Ft) Edtől, aki még aznap el is küldte. Amikor pedig megérkezett a cucc vittem és egy napon belül el is készült (2e Ft). 

A beszerelés a takarítással együtt kb. 10 percig tartott és nagyon frankó lett, teljesen más érzés így vezetni.

(Mellesleg ma 4 éve, hogy megérkezett az autó. :) )

3 komment

Címkék: évforduló szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr334515218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JSHannibal 2012.05.23. 18:00:23

Eszerint ez a része is egész jól szerelhető! :)

Suttora 2012.05.23. 21:38:33

"tényleg úgy tűnt, hogy egyszerű dolog (négy csavar alul és már jön is kifele) és most jön a meglepetés: az is volt."

:DDDD

Evil1979 2012.05.24. 20:35:51

Lassan csinálhatnátok egy DMC felújító műhelyt :)
süti beállítások módosítása