Folytatódik a felújítás.
A helyzet változott is meg nem is. Sok munka van az autóval, de az igazán látványos dolgok eddig még nem nagyon kezdődtek el az ajtót levéve. Úgy tűnik, hogy a csukódás már rendben van, de a beázással kapcsolatban még vannak kérdések. Egyelőre nincs meg a probléma egyértelmű helye, de az új ajtókéderek biztosan javítanak a helyzeten. Érdekes lesz.
Aztán a rugóval kapcsolatban végeredményre jutottunk, mert nem csinálunk vele semmit. Ezt az iszonyat kemény rugóacélt nem lehet csak úgy elvágni, nagyon durva eszközök kellenek a vágáshoz és később az utómunkákhoz is. Emiatt viszont elég drága ezt jól megcsinálni és így a művelet teljes ára már közel annyi lenne, mintha megvenném az új rövidebb rugót a delorean.eu-ról. Szóval inkább várok még vele, aztán ha oda jutok, akkor megveszem azt.
A kárpitos rész továbbra is necces. A tetőkárpitról már írtam az előző bejegyzésben, hogy lehet hogy új fog kelleni. Ez azért van, mert a beázásoktól el van deformálódva az a kartonhoz hasonló alaplap, amire rá van az egész függesztve. Ezt az eredeti formájára visszaállítani nem lehet, de azért megpróbálják. Esélyes, hogy ez ezúttal így marad, mert annyira nem zavaró.
A bal oldali "A" oszlop szintén egy jó kérdés lesz. Abszolút hozzáférhetetlen, a bőr színe elég egyedi és ráadásul ennek is meg van vetemedve az alapja. Szóval ez is egy konkrét szopóroller, de ez legalább javítható. Akkor lenne könnyebb, ha kivennék a szélvédőt, de annak meg megvannak a maga veszélyei.
A szélvédő feletti lemez festése megvan, de az alváztakarításhoz még nem jutottak el, az ajtó körüli teendők fontosabbak. A kesztyűtartó újrabőrözése is várat magára a megfelelő színű anyag hiánya miatt.
Képek egyelőre nincsenek, de amint lesznek pótolni fogom.