HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Delorean World Tour

2013.01.09. 10:00 :: Sidaries

A mai bejegyzés csak annyiban szól az én autómról, hogy éppen abban ültem, amikor tudomást szereztem róla. :)

Az Eurofest alatt ismerkedtem meg Wernerrel, akivel habár elég keveset tudtunk beszélni (ő angolban, én németben voltam rossz), de azért jól összehaverkodtunk. Együtt mentünk a Holland találkozó helyszínére, majd innen Írországba. Aztán hazafelé említette meg (írta fel egy cetlire) a deloreanworldtour.com-ot és mondta, hogy páran el akarnak menni Deloreannel világ körüli útra.

Őszintén szólva nem nagyon hittem neki, mert a Delorean nem való rossz útra, de amikor megnéztem az oldalt és láttam, hogy Deloman is benne van... hát elgondolkoztam. Azért sokat nem foglalkoztam a dologgal, csak néha ránéztem az oldalra, hogy elment-e már a kedvük, de mindig azt kellett látnom, hogy még mindig komolyan gondolják és készülnek. Viszont akkor győződtem meg teljesen arról, hogy meg fogják csinálni, amikor a müncheni találkozón (és utána) beszéltem Delomannel. Ezért aztán felkerül ide a blogra is, mert úgy látszik, lehet belőle valami, mert tartják az ütemtervet.

delomandelorean1.jpgAzt a találkozón is láttam, hogy az ő autója eléggé más mint a többi, de annyira nem értettem az okát. Mikor megkérdeztem, akkor mondta, hogy azért, mert az ő autója a prototípus (VIN 1178), amire át fogják alakítani a többi Deloreant is az úthoz. Itt már bizony nagyon látszott, hogy ez a fickó egyre komolyabban süllyed a saját mentális zavaraiba, de hát ezt rólam is mondták már, szóval kérdeztem tovább és az oldalt is jobban átnéztem. Nem írok le ide mindent az ötlettől a végeredményig, de aki teheti és érdekli az elolvashatja a teljes történetet itt.

delomandelorean2.jpgAz utat elég sok gyakorlás és fejlesztés előzi majd meg, mert Deloman is tudja, hogy a Delorean nem az egyiptomi sivatagba vagy a kambodzsai mocsarakra lett tervezve. Három autót építenek az útra. A VIN számuk: 6601, 4389, 6877 és egy tartalék, a 2177. Valamint visznek még egy támogatójárművet, egy Mercedes 280GE-t.

Az út terve még nem végleges, több verzió is van. Úgy emlékszem, hogy tavaly év elején még végigmentek volna a Földközi tenger keleti partján, de idén ez a verzió már hiányzik, gondolom a szír helyzet miatt. Fél évre tervezik a teljes utat, aminek az egyik utolsó végállomása a 2016-os Eurofest lenne. Emiatt az út 2015 végén indulna, de előtte még több gyakorlóutat terveznek Európa körül, ahol bejáratják az autókat és magukat.

2013 nyarára egy Francia körutat terveznek, 2014-re Portugáliába szeretnének eljutni, a főpróba pedig egy Skandináv túra lesz. Ezekről pontos útvonalterv van az oldalon, megéri megnézni. A Francia útnak én személy szerint nagyon örülök, mert a tavalyi világgá menésem akkor elmaradt, de idén be szeretném pótolni. És mit ad Isten, az én tervem éppen az, hogy egy kellemes nyári napon felkelek egy kis francia tengerparti faluban, kimegyek a szobám erkélyére és a napsütésben nézem a vidáman bagettet hurcolászó franciákat. Még a végén összefutok velük valahol. :)

Végül pedig egy idézet az egyik résztvevő kislányától:

"Apu, most játsszuk azt, hogy teljesen normális vagy!"

1 komment

Címkék: közösség

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr115004804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suttora 2013.02.06. 21:05:41

"egy kellemes nyári napon felkelek egy kis francia tengerparti faluban, kimegyek a szobám erkélyére és a napsütésben nézem a vidáman bagettet hurcolászó franciákat."

Hú basszus, ez igen jól hangzik :)
süti beállítások módosítása