HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A klubtalálkozó Deloreanszemmel

2013.04.10. 10:00 :: Sidaries

Habár a találkozó krónikáját az Ati fogja megírni, úgy gondoltam, hogy én is írok egy leírást más szemszögből, ami inkább magára a Deloreanre koncentrál, nem pedig a szociális történésekre. 

A találkozó előtt egy nappal hazamentem és egy kicsit rendbe szedtem az autót. Kiráztam a szőnyegeket és pár dolgot ki és bepakoltam, hogy valahogy azért kinézzen, bár a képeket nézve a végeredmény közel sem lett tökéletes. A külső takarítás meg sem fordult a fejemben a rossz idő miatt.

Ekkor volt egy kellemetlen élményem. Mivel a rossz idő miatt ekkorra már nem mentem az autóval majdnem egy hónapja, úgy gondoltam, hogy kicsit megmozgatom. Ezt a "kicsit" körülbelül 10 méterben határoztam meg. Azaz kigurultam a garázsból, majd visszatolattam. Ennek - habár nem úgy tűnik - van értelme. Egy ilyen mozgástól is megmozdulnak a beállt alkatrészek és miután nem ugyanott fogok megállni, ezért a gumik is máshol érnek majd a földhöz. Ez azért hasznos, mert a sokáig ugyanott nyomódó gumik felveszik azt a formát, ahogy hagyták őket és utána már nem lehet őket rendesen centírozni sem, mert nem gömbölyűek. Az előző jobb hátsó gumim így járt, emiatt pedig az autónak nem volt tökéletesen egyenletes a járása, hanem egy kicsit mindig rezgett.

Szóval ez után a hosszú bevezető után vissza a kellemetlen élményre. Az történt, hogy mikor beindítottam az autót és elindultam előre, egyszer csak hallottam egy közepesen hangos csattanást, majd kicsit meglódult az autó. Utána semmi különlegeset nem láttam, éreztem, de azért elgondolkodtam rajta. A hipotézisem szerint a hideg, de párás időben megfagyott a behúzott kézifékem és mikor elindultam, akkor engedett csak ki valóban a csattanás kíséretében. Miután a másnapi út során nem jelentkezett semmi probléma, én magam elfogadtam ezt az ötletet.

laposdelorean.jpgAzt levéve, hogy a Delorean végig tökéletesen és megbízhatóan működött, kiderült egy hiba a találkozón. Az, hogy ha bent van a kulcs az autóban, akkor világít az ajtók lámpája. Ha viszont nincs bent, akkor a bal oldaliak lekapcsolódnak. Viszont úgy lenne jó, ha a jobb oldali is lekapcsolódna. Erre majd rá kell nézni, mert ez így nem jó.

Végül pedig már csak pár dolog maradt. Az egyik, hogy Deloreannel Budapesten araszolni és fordulókört tesztelni továbbra sem jó mulatság. Ennél már csak a sötét parkolóházban navigálás a rosszabb. Bár cserébe legalább jó képek születnek ilyenkor. Ja és jó volt látni, hogy a Bricklin illesztési hézagai még a Deloreanénél is rosszabbak. :D

sotetdelorean.jpg

4 komment

Címkék: vezetés találkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr975212919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prien-u47 2013.04.12. 11:41:07

Hehe... a fiam meg is jegyezte, hogy "a bal oldali lámpa kiégett". Ezek szerint épp nem volt bent a kulcs. :)

hdnctrl 2013.04.12. 13:09:52

Az ajtó lámpáinak égnie kell gyújtás nélkül is, ugyanis az a lényege, hogy ha megállsz éjszaka, lássák, hogy nyitva van az ajtó - ha bent van a kulcs, ha nincs. Nekem mindig világít mindegyik.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2013.04.12. 17:14:52

@scuynat: Nekem is úgy volt, de aztán a felújítás után így lett. Most sokkal jobban tetszik, mert sokkal inkább találkozókompatibilis.

hdnctrl 2013.04.12. 18:11:46

Találkozóra sokkal jobb az én megoldásom: akksisaru le. Így beindítani se tudják (volt már, hogy benne volt a kulcs) meg a lámpákat is hiába kapcsolgatják stb. Persze ez akkor nem jó, ha be akarod indítani sokszor, mert sorban jönnek az ismerősök, akik kíváncsiak a hangjára.
süti beállítások módosítása