HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Alapjárat kijavítva

2013.10.09. 10:00 :: Sidaries

Legalábbis remélem. Mert ugye a Delorean esetében nagyon nehéz végleges javításokról beszélni, mert - durva általánosítással élve - az egész tulajdonosság a folyamatosan előjövő hibák elhárításából áll. Ez az alapjárati nyűg is jelen volt 2008 óta és talán ez a Deloreanek legáltalánosabb típushibája. Aztán amikor már nagyon bedurvult, akkor elvittem szerelőhöz.

Egy hetet ott volt, ami alatt nem sok előrelépés történt. Az alapjáratot megemelték kb. 1100-ra, a gázpedált durván megkeményítették, mert úgy tűnt, hogy a magas alapjárat a gyorsan visszavett gáz esetén áll csak be, aztán kábé ennyi. Mondjuk az mindenképpen eredmény volt, hogy a légkondicionáló bekapcsolása nem nyírta ki az autót. Ezzel az állapottal voltam az öt éves ünnepi találkozón. Őszintén szólva egyáltalán nem volt rossz az autó, de a gázpedál tényleg mocskosan erős lett, nem volt jó. Emiatt aztán a találkozóról visszajövet egyből vittem is vissza az autót a szerelőhöz, hogy rakja ezt rendbe, mert így nem lesz frankó.

tukrozododelorean.jpgA második hét már sokkal eredményesebb volt. A gázpedál kicserélt rugóját visszarakták és az alapjárat is visszaállt 800 körülire, de ami a legfontosabb, átnézték a vákuumcsöveket. Őszintén szólva máskor már mondtam a szerelőknek a kisebb alapjárat ingadozásoknál, hogy azok öregedése szokta ezt a hibát okozni, de ezúttal nem tettem meg, mert akkor azt mondták, hogy nem tűnnek rossznak. Most azért mindenhová húztak egy bilincset és hirtelen megjavult minden, tehát valahol tényleg eresztett a rendszer. 

Szóval most eljutottam odáig, hogy az autó hozta a formáját és megint csak egy kis törődésre vágyott. Nem kellett 500 eurós alkatrészt cserélni, hanem csak foglalkozni kellett a lelkével. Mondtam már, hogy ? :)

Úgyhogy elmondhatom, hogy jó az autó. Kisebb ingadozások mintha néha lennének, de annyira minimálisak, hogy csak azért említem meg őket, hogy ne legyen minden tökéletes. És itt azért bejön egy egészséges bizalmatlanság, mert habár egyelőre minden szépnek tűnik. azért nem hiszem el, hogy minden ennyire tökéletes lenne. Majd a hétvégi teszt alatt kiderül, hogy tényleg jó-e. Végül is ajtóbeállításból is volt vagy három végső. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr25557103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása