HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Akkor álljunk neki az alapjáratnak VII.

2014.04.02. 10:00 :: Sidaries

Meglepődés van. Habár legutóbb azt írtam hogy nem nagyon remélek javulást az adaléktól és a szereléstől és a szerelő sem biztatott, nagyon kellemes meglepetés ért pénteken délután. Amikor odamentem, megkérdeztem hogy sikerült-e minden és megkaptam a választ hogy nem. Az alapjárat jó, de a CO-t nem sikerült beállítani rendesen. Mondtam, hogy mindegy, majd még ötletelek rajta, de most hazaviszem.

Kifizettem a 30e Ft-ot, (olajcsere is volt) beindítottam és az alapjárat tényleg jó volt. Kikanyarodtam, hagytam kicsit melegedni, tankoltam, aztán keményen a gázra léptem. Nagyon jól ment és a hangja is szép volt. Persze lehet hogy a hangulathoz az is hozzájátszott hogy gyönyörű idő volt és a zenét is jól választottam. Hát ha valaki emellett a zene mellett, egy Deloreanben ülve, nyélgázon nem érzi magát az élet császárának, akkor annak már mindegy, vegyen inkább buszbérletet.

Na de vissza az autóra. Miután hazaértem, megszagoltam a kipufogót és habár tényleg nem maradt el a szag, de ez már nem az a nagyon durva szemcsípős szag volt, hanem az a normál benzinmotorszag, ami több autónak is a sajátja.

Ez persze továbbra is megoldást kíván, de valahogy nem érzem annyira komolynak. A motor és az autó érezhetően jól érzi magát. Persze a magas CO érték zavar, mert környezettudatosabb vagyok az indokoltnál, ezért foglalkozok még vele, de ez csak középtávú terv lett. Egyelőre még kimegyek egy tank benzint, hogy rendesen működjön az adalék is, aztán majd utána megnézem javult-e a helyzet valamiben. Ebben mondjuk továbbra sem hiszek nagyon, de majd kiderül.

Felmerült még az is bennem hogy talán a katalizátor döglött be, bár nem tudom hogy az tud-e ilyet egyáltalán. Mindenesetre úgyis gondolkozok egy új kipufogón, mert ez a gyári nem a teljesítmény és hatékonyság non plus ultrája. Ha pedig kiderül hogy a katalizátor a rossz, akkor nem fogok újat venni, hanem kicserélem az egész kipufogót egy Stage I-re és onnantól teljes lesz a boldogság.


 

 

6 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr975888122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hdnctrl 2014.04.03. 16:03:14

"és a zenét is jól választottam"

khm.

hdnctrl 2014.04.04. 08:06:50

@Sidaries: Igazad van.

"és a zenét is jól választottam"

Aha, persze.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.04.04. 23:31:53

@scuynat: pedig ez teljesen jó a pár hónappal ezelőtti csirkét-élve-darálós deathmetálnemtommihez képest :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.05. 10:20:53

Disznók elé gyöngyöt vetek! :D :D :D

Rocko- 2014.04.05. 17:58:47

@Sidaries: erről a zenéről az első 10 másodperc után mindig ez ugrik be: www.youtube.com/watch?v=D7vS4z6ngQo
süti beállítások módosítása