HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Korai tervek

2014.04.05. 10:30 :: Sidaries

Kis késéssel, de azért meglesz ez a képekkel erősen súlyosbított bejegyzés is. Írtam korábban már a DMC-12 név eredetéről és az azzal kapcsolatos szóbeszédekről és találgatásokról. Akkor említettem azt is, hogy több rajzot is készített Giugiaro a tervezendő autóról, de ezidáig én magam sem láttam még ezeket a rajzokat. Most viszont párat találtam valahol a neten. Sajnos nem túl sok, de érdekes hogy milyen is lehetett volna a Delorean. Megnéztem volna azt is, hogy milyen volt az eredeti elfogadott rajz. Talán majd az is előkerül egyszer.

1.

11.jpg12.jpg

2.

21.jpg

3.

31.jpg32.jpg

4.

41.jpg42.jpg

5.

51.jpg

6.

61.jpg

Találtam további két képet a tervekről.

tovabbitervek1.jpg

tovabbitervek2.jpg 

 

14 komment

Címkék: történelem dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr35944924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vancello · http://vancello.hu 2014.04.05. 20:15:42

Egyikben felismerni vélem a Lancia Beta Montecarlo-t

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.05. 21:03:41

nem ő, vagy rokona volt a vissza a jövőbe-n?

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.04.05. 23:32:21

@Rocko-: De nagy okos vagy, kár hogy Te nem tudtad a választ és azt is leszóltad aki megmondta...

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.04.05. 23:33:32

@Sidaries: Köszi! :)
Akkor igencsak nagy dolog ha lát egyet az ember :) Utánanéztem hogy pár ezer fut már csak az utakon. Aki látta a vissza a jövőbe c. filmet annak biztos megdobogtatná a szívét ha az utcán szembe jön vele egy ilyen :)
A TV-ben volt az autókereskedőkben róla egy rész, akkor tudtam meg hogy ez egy létező típus.

Rocko- 2014.04.05. 23:52:46

@Rejtett kamera Webáruház: mindenhol utálják a szpemmereket itt is, ne csodálkozz, ne terelj, ne személyeskedj és legfőképpen ne szpemmelj.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.04.06. 00:01:52

@Rocko-: és még neked áll feljebb, hihetetlen. Gondolom ilyenekből gyűjtötted össze a 28 ezer hozzászólásod is, gratulálok hozzá, tartalmas volt ez is. Gyűjtögesd tovább...
Részemről lezárva,
elnézést az offtopicért.

A munka hőse, minden kommunista őse (törölt) 2014.04.06. 10:09:51

lerendezhetnétek sör-virsli versenyben is. beszállnék :D

minden bántó szándék nélkül jegyzem meg, hogy sose értettem ezt a hype-ot a delorean körül. sportkocsinak még a kor színvonalához képest is szögletes, amennyit olvastam róla régebben (autó-motor magazinon "szocializálódtam" a nyolcvanas évek végén), a minősége sem igazolta az árát. a maffiózó küllemű és attitűdökkel bíró cégtulajról nem is szólva. ismétlem, csak az én véleményem - amire a megszállott delorean-rajongók valószínűleg nem is kíváncsiak :P

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.06. 10:20:16

@A munka hőse, minden kommunista őse: Hát erről lehetne vitatkozni, de felesleges. :)
Nagyjából úgy kell elképzelni mint egy nem tökéletes nőt, akit mégis szeretsz. Tudod a hibáit, de nem érdekel.

hdnctrl 2014.04.06. 17:45:45

@A munka hőse, minden kommunista őse: kb mint a Subaru Impreza-hype. Sose értettem, olyan ronda autó miért tetszik bárkinek is ;) De persze tudom: nagyon megy és a boxer hangja is karaj. Ezek után sokan megbocsátják a kinézetét (sőt, szépnek is gondolják).

A Delorean nem megy annyira, nem megbízható annyira, egyvalamiben van ott a topon: k00rvajól néz ki! Ezért lehet neki a hibáit megbocsátani.

A cégalapító meg mióta érdekel bárkit egy autó vásárlásakor?
süti beállítások módosítása