HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Az elmúlt két hét

2014.04.23. 10:00 :: Sidaries

Az elmúlt két hét nem volt eseménytelen. Mindkét hétvégén kivittem a Deloreant egy körre, mindkét alkalommal összeszedtem egy havert akivel aztán jól el lehetett beszélgetni vezetés közben. Első alkalommal induláskor még nem tudtam ki lesz az áldozat, ezért menet közben (Az útpadkára leállva szigorúan!) hívtam fel pár ismerőst, de egyik sem vette fel a telefont. Már kezdtem belenyugodni hogy ezúttal egyedül fogom kiélvezni az autózás szépségeit, mikor csörrent a telefon és egy előzőleg nem hívott haver szólt hogy lekéste a buszát, meg tudnám-e neki nézni a neten hogy mikor megy a következő. Mondtam hogy nem, de hazahozlak. Általános öröm, majd általános megdöbbenés, mikor beálltam a Deloreannel a buszmegállóba, a haver beszállt, aztán a V6 minden erejét összeszedve kilőttünk. Tombolt az exhibicionizmus, üvöltött a zene, vigyorra húzódott mindkettőnk szája. És ezúttal nem Bosshoss, nem Sepultura, de még csak nem is Pant(h)era szólt, hanem Die Antwoord. Szerintem ez is csak azért, hogy jól belerúgjak a klub által felállítandó képzeletbeli slágerlista lábai közé. Mert az sem populárisabb a korábban említetteknél. Mert ilyen:

Nehéz az élet, na! :D

Szóval beletapostam a gázba, majd kb. 80 km megyetúra után hazatértünk. Az autó végig kicsit balra húzott, de annyira nem volt vészes. Majd megnézem valamikor, gondoltam.

A következő kirándulás is hasonlóan telt, de ezúttal rallysra vettük a figurát, mármint társaságügyileg. Az egyik gimis osztálytársam rallynavigátor lett és aznap vele és a pilótájával találkoztam. Plusz még némi családi szál is keveredett az egészbe. Igazán kellemes délután volt az is, nagyon jót dumáltam mindenkivel. (Mellesleg láttam egy olyan Audit amitől szerintem az olvasók fele szerintem lefosta volna a bokáját. Maradjunk annyiban hogy kevesebb van belőle mint Deloreanből, de pontos típust természetesen nem tudok.)

Végül aztán innen is hazaértem szerencsére még este előtt és nyugtáztam, hogy nagyon meg vagyok elégedve az autóval. Szépen megy, csak minimálisan szaga van, az is csak normál benzinszag, szóval minden patent. Ja és miután fújtam a bal első gumiba a balra húzás is megszűnt. Mint minden tavasszal. Most hétvégén pedig remélem jó idő lesz, aztán duhajkodunk egyet Biatorbágyon.

5 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr56070626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.04.23. 15:12:09

Nem mondom, hogy Vivaldit hallgass, de ha ilyen zene megy majd a kocsidban, én nem állok melléd a veterán-találkozón :)

Rocko- 2014.04.23. 20:25:36

"Mellesleg láttam egy olyan Audit amitől szerintem az olvasók fele szerintem lefosta volna a bokáját. Maradjunk annyiban hogy kevesebb van belőle mint Deloreanből, de pontos típust természetesen nem tudok."
mesélj! :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.04.24. 10:18:15

@Szabi DMC: A találkozókon jól viselkedek. Vissza a jövőbe zene és ez:
www.youtube.com/watch?v=yOvmRSYeSJY

:D

vadnai 2014.05.01. 15:41:04

Hogy bírná az autó ha 2-3 naponta rendszeres furikázásra elvinnék?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.05.01. 16:07:30

@vadnai: Volt már rá példa. Megy ahogy egy autónak kell.
süti beállítások módosítása