HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Véletlen kirándulás

2014.09.17. 10:00 :: Sidaries

Hát a kirándulás szó itt eléggé fellengzős, mert a külföldi utakat is ezzel szoktam jelezni, pedig ez itt most csak egy alig 30 kilométeres kirándulásocska volt. Mondjuk nem ez a lényeg. Szóval az történt hogy múlt szerdán a tesóm autója szervizes volt és a Passatommal járta a megyét, én meg autó nélkül maradtam a munkahelyemen egy pár órára. Ez alapból nem lett volna gond, mert csak irodai munkám volt, semmi utazgatós dolgot nem terveztem. Természetesen ilyenkor mindig beesik valami fontos.

Ezúttal is így történt. Nem nagy dolog, csak egy papírt kellett elvinni és intézni pár dolgot a szomszéd városban, de azt nagyon sürgősen. A Passat még két órányira volt, a többi autó szintén használatban, csak egy megoldás maradt: A Delorean.

(Na jó, igazából tudtam volna szerezni másik autót, de úgyis meg kellett járatni a gépet, hát akkor meg már adjuk meg a módját, nem? :) )

Hazamentem hát - mert van egy ilyen nagy előny a mostani munkahelyemben hogy 10 percnyi sétára van a Deloreantől - beültem, indítottam és kiálltam. Nagyon könnyen indult, szépen járt, minden rendben levő volt, ezért két percre rá már nyomtam a bő gázt kettesben. Az iszonyatos hosszúságú 15 perces utazás gond nélkül letelt, beálltam a cég parkolójába, a biztonsági őr kijött és nagy vigyorgással nekiállt az autóról kérdezgetni. El kellett telnie egy kis időnek mire a papírommal is foglalkozni kezdett, ami annyiból állt hogy odaadta a másik őrnek hogy intézze el, ő meg addig nézegette az autót és kérdezett tovább. Így aztán - mivel más dolgom úgysem volt, amíg vártam a papírra - kellemesen elbeszélgettük az időt. Megtudtam hogy neki is volt pár régi autója és szereti is őket, de hogy azért a Delorean az húdedurva.

Aztán kb. 15 perc múlva visszajött a papír, elköszöntünk, indítottam és az autó megint bevágta a hisztit. Mondtam is neki, hogy "Jól van már! Tudom hogy éppen félig hűltél le, de ne szopassál már itt szégyenszemre!" Szerencsére meghallgatta a kérésemet, beindult, majd el is mentünk haza. Innentől már soha sincsen baj vele, de ez a bemelegedésszabályzós rinya már kezd az idegeimre menni. 

Azt nem tudom írtam-e, de sikerült egy elfekvőben levő bemelegedésszabályzót szereznem az autószerelőmtől és azt hamarosan el is viszem az injektor.hu-s srácoknak. Itt az ideje.

3 komment

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr926700985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2014.09.17. 10:15:58

Nincs fotó = nem történt meg ;)

Csak melegen nem indul? Mert akkor inkább fuel accumulator csere.
support.delorean.com/KB/a61/hot-start-issues.aspx
Az enyém azóta hidegen-melegen pöccre indul.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2014.09.17. 14:47:00

@Szabi DMC: Éreztem hogy a fotó hiánya gondot okozhat. Még az olasz képekbe is belekötöttetek. :)

Melegen nincsen gond. Ha leállítom és max. 1 perc múlva indítom akkor oké. 5-10 perc állás után nyűgösködik.

hdnctrl 2014.09.18. 19:07:37

5-10 perc alatt kb lóf4szt se hűl a motor. ez hot start issue.
süti beállítások módosítása