HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Goldenblog újra

2014.11.03. 10:00 :: Sidaries

A múlt heti bejegyzés elmaradt egyéb elfoglaltságok miatt, de cserébe most hétfőre több olvasnivalót is adok nektek. Mert hát itt van az ősz, és ismét itt van a Goldenblog is, amire neveztem is két kategóriában. Az első kategória nem meglepő, a Tech-Tud kategóriában ez a blog versenyez. Szóval aki eddig még nem szavazott és van Facebookja az nyugodtan nyomhat egy Szavazást rám. :) Nagyon félni nem kell, az első nem én leszek, de azért mégis szeretem megméretni a támogatottságot évente egyszer.

A második blog már kicsit más, mert itt a Közéletben versenyzek. Itt a blogon jobb oldalt van egy link A Falu című blogra. Nem nagyon kattint rá senki, pedig szerintem megérné. Az a lényeg, hogy idén a munkám miatt többé-kevésbé ismét falusi lettem és áprilisban rájöttem, hogy azt az elképesztő mennyiségű poént, történetet, szépséget és szociológiai érdekességet nem szabad veszni hagyni, mint amivel itt napi szinten találkozok. Ezért aztán egy régi elhalt 2009-es blogomat feltámasztva újraindítottam azt. Az a blog napi frissítésű, viszont általában csak egy-két soros, vagy néhány bekezdéses bejegyzések születnek rajta, olykor képek jelennek meg. Nem egy túl megterhelő olvasmány, de akit érdekel hogy milyen is falun élni, annak ajánlom, mert én magam néha visítva röhögök egyes helyzeteken. Szóval kattintsatok, ha pedig tetszik, akkor szavazzatok! Itt:

Goldenblog szavazás.

1 komment

Címkék: megjelenések

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr66857181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Little Edit 2014.11.03. 15:17:47

Természetesen ment a szavazat mindkettőre! :)
süti beállítások módosítása