HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Végre mentem egy kicsit

2015.02.11. 10:00 :: Sidaries

Múlt héten, mikor egy kicsit kevésbé volt nyálkás az idő, ki kellett menni egy körre a Deloreannel, mert már vagy egy hónapja be sem indítottam. A beindítás ezúttal egy kicsit máshogyan zajlott. Elég hideg volt és minden együtt volt ahhoz, hogy az autó nehezen induljon, ezért úgy gondoltam, kipróbálok valamit. Miközben indítóztam, a motor az elvárásoknak megfelelően nem indult pöccre, hanem csak próbálkozott. Ekkor egy kicsit rálépem a gázra és hirtelen mintha erőre kapott volna, de mikor leléptem, akkor lefulladt. Aztán másodikra már beindult. Ez után most elég valószínűnek tartom, hogy azért nem indul be könnyen, mert valami okból nem kap benzint. Ez a hiba, kombinálva a vizes időben melegen nehezen indulással, attól tartok előrevetít egy komolyabb üzemanyagrendszerhez való hozzányúlást. Azt hiszem a tavaszi terv megvan, remélem sikerül is megvalósítani.

autopalyafolott.jpgMiután pedig beindult a Delorean, igazából semmi különleges nem volt. Mentem egy kisebb kört, bemelegítettem a motort, utasteret, mindent, megjárattam a légkondit, megmozgattam, kipróbáltam mindent, ahogy azt kell, csináltam egy képet, aztán álltam vissza a garázsba. Majd körülbelül fél óra múlva elkezdett esni az eső. Tökéletes.

 

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr447158571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása