HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Kárpitos

2015.04.01. 10:00 :: Sidaries

És igen! Hat év tervezés, ígérgetés, próbálkozás és halasztás után végre eljutottam a kárpitoshoz. A hibákat itt írtam le eddig a legbővebben, azóta más romlás már nem volt. Szóval A-oszlop, a tetőkárpit lógása és esetleg a kesztyűtartón egy javítás, valamint az ülésen az új keletű lyukak betömése ha lehetséges. Ja és két új szőnyeg a talpam alá. Meg itt-ott pár kisebb dolog, ami közbejön.

Már a Tuningshow előtt megbeszéltem a kárpitossal a találkozót és mivel a pesti út gond nélkül lezajlott, ezért nem volt akadálya annak, hogy hétfőn leadjam az autót. Elméletileg. Gyakorlatilag viszont mégsem volt teljesen patent a vízcsőcsere, mert egy szokásosan hülye hiba jött elő. A szerelőtől hazafelé minden tökéletesen működött. Budapest és így a Tuningshow felé szintén minden tökéletes volt, pedig egy nagyon szemét dugót is végig kellett szenvednem. Az ottlét alatt egy csepp hűtővíz sem távozott, sőt a hazaút is eseménytelenül telt. Minden száraz volt, mint a Szahara és a vízhőfok is a szokásos tartományon belül mozgott. Aztán otthon leállítottam az motort, majd otthagytam az autót.

Mikor pár nap múlva visszamentem azt vettem észre hogy a Delorean alatt, középtájon, egy kisebb pocsolya van. Kb. pár deci lehetett szépen szétterülve. Megnéztem, megnyaltam, hűtővíz. Hmmm. Alánéztem, nem csöpög semmi. Megnéztem a víztartályt, nem üres, úgy tűnik annyi van benne mint volt. Akkor honnan jött ez? Elindítottam, kiálltam, semmi csöpögés. Hát akkor hagyjuk, majd kiderül egyszer, most kárpitozás lesz, úgyhogy el is mentem minden gond nélkül bő 20 kilométert. Azóta sem csöppent belőle sehol semmi. Akkor ez mi volt?

Nem volt időm gondolkodni, mert elég hamar odaértem, leállítottam az autót és már csak az volt hogy megmutassak minden hibát élőben is. Közben jól elbeszélgettünk a kárpitosokkal és biztos voltam hogy jó helyre kerül az autóm. Tudjátok miért? A társaság miatt.

jotarsasag.jpg

 Ezen a héten megyek érte, remélem szép lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr577324672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása