HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

• gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Hollandia szervizút 1. rész by Bopat

2015.05.26. 10:00 :: bopat

Kb egy éves tervezés után, végre összejött az út. Bár két nappal indulás előtt Sid még magyarázott valamit, hogy nem biztos az indulása, de aztán szerencsére nem volt semmi gond, sikerült összehozni a laza 3000 km-es utat.

Mivel mi kb 120 km-el távolabb lakunk, úgy volt hogy korábban indulunk. Hát persze hogy a nő faktor miatt nem sikerült elindulnunk időben. Emiatt Sidnek várnia kellett egy órát Fishamend egyik szálló parkolójában ránk. Bár nem értem miért ott kellett találkoznunk, mikor mi jóval előbb csatlakoztunk az A4-es autópályára. (A6 Pozsony)

Tankoltam, és a reptérnél ismét autópályára mentünk, aztán mentünk folyamatosan. A folyamatosság azért egy relatív fogalom, ugyanis minden 200 mérföldnél tankolnom kellet, ami elég gyatra hatótáv. Igaz, a benzinszint mutatóm nem volt jól beállítva, teli tanknál csak 3/4-et mutatott. Az út eseménytelenül telt el egész Ausztrián keresztül. Németországba érve aztán kezdődtek a gondok, azaz a dugók.

Az volt a terv, hogy legalább Frankfurtig jussunk el. Hát nem jött össze, még majdnem Nürnberg se. Elkaptunk egy kb. 2 órás dugót, nagyon lassan haladtunk, a motor állandóan melegedett a lassú cammogásban. Aztán egyszer csak gondolt egyet az autó és leállt. Többet nem is tudtam beindítani.

Álltunk az út szélén, tanácstalanul. Kb. félóra múlva ismét próbálkoztam, sikerrel. Viszont olyan hangot adott ki a motor, hogy egyből kikapcsoltam. Később ismét beindult és elmentünk a legközelebbi parkolóba. Ott megnéztük közelebbről, hogy mi lehet a baj. Nagyjából arra jutottunk, hogy a vízpumpa melegedett fel és az ad ki olyan borzasztó hangot.

Nem nagyon volt mit csinálnunk, elindultunk így. Egymást kerülgettük, figyeltük a zajt, ami szép lassan eltűnt és soha többet nem jött elő. Mivel már este volt, megálltunk Sid egyik ismerős helyén, Pommersfeldben, egy kastély mellett egy kis szállóban.

Szállás nem volt rossz, ha jól emlékszem reggelivel 78 EUR 2 fő részére. A reggeli finom volt.

Kívülről nem egy nagy vaszisztdász, de azért nem rossz. Vacsora megvolt egy közeli étteremben, aztán alvás. Reggel egész jól indultunk, reggeli után bepakoltunk és 9 körül már úton is voltunk. Az autó jól indult, nem volt hangos többet. A gyakori tankolásokat leszámítva, semmi érdekes nem volt.

Fogyasztás: kiszámoltam hogy kb 10.8 -10.6 liter/100km körül alakult. Ami szerintem nem rossz, főleg hogy automata váltós az autó. Ami viszont nem jó, hogy elég lassan tudtam haladni, 110-120 km/óra körüli tempóval. Ami valljuk be, gyenge. Volt 130 is, de az már nagyon nehezen. Az autó nagyon lassan, komótosan gyorsult.

Délután olyan 4 körül meg is érkeztünk Hem-be, Edhez. Abban maradtunk, hogy elvisz a szállásra, majd másnap reggel leadjuk az autókat és megyünk autót bérelni. A szállás nagyon jó volt, Anita a házigazda nagyon kedves volt, nagyon finom reggelit kaptunk.

Szállás ár 35 EUR/fő reggelivel Venhuizenben, közel Hem-hez.

Folytatás következik...

Szólj hozzá!

Címkék: hollandia vezetés szerelés szervizek

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.