HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Visszatérési tervek VI.

2015.07.10. 10:00 :: Sidaries

Mára egy kicsit masszívabb rész következik a Visszatérési tervek sorozatban. Plusz rossz a sorrend és erre akkor jöttem rá, amikor már ezt megírtam. Szóval most a hatodik rész jön, jövő héten pedig az ötödik. Hoppá.

visszateres5oldal.jpg

T. Joseph Daly

Mostanra újraszerveztük a cégünket, karcsúak és erősek vagyunk és alkalmasak arra, hogy nyereségesen működjünk. A nullszaldópontunkat sikerült évi 4250 autóra levinni azáltal, hogy lecsökkentettük a gyár fixköltségeit, átszerveztük az adósságainkat, ami által kevesebb kamatot kell fizetnünk, valamint azzal, hogy újraszerveztük az elosztóhálózatunkat az Egyesült Államokban. Ennek az újraszervezésnek az a leggyorsabb hatása, hogy még az aránylag visszafogott eladási céljainkkal is nyereségesek leszünk.

Már meg kellett hogy kapjátok a júniusi nyilatkozatunkat és a pénzügyes csapatunk kapcsolatba lépett a tietekkel, hogy leegyeztessék a helyzetet. Mostantól már vagyunk olyan helyzetben, hogy ez rendszeres maradjon a jövőben is.

David R. T. Wood

Perspektíva

8 évvel ezelőtt elhagytam a General Motorst, hogy csatlakozhassak John Deloreanhez, mint az egyik legelső dolgozó egyike. Természetesen óriási volt a kockázat, de a kockázat minden üzlet velejárója. A te üzletedé is és a mi üzletünké is. És manapság még a bankok és a gyorséttermek esetében is van kockázat.

Természetesen egy 1-től 10-ig terjedő kockázati skálán egy autógyár elindítása egy jó erős 10-est érdemel.

Jelenleg úgy gondolom, hogy ezen az 1-10-es skálán a jelenlegi kockázatunk a 3-hoz közelít. Tulajdonképpen az összes lehetetlen feladatot végrehajtottuk. Egy jó hasonlat szerint ez olyan, mint megmászni a Mount Everestet. A csúcsot már elértük, már csak annyi van hátra, hogy visszaérjünk a biztonságba és elmondjuk a világnak, hogy mit vittünk véghez és kiaknázzuk az ebből származó előnyöket. Nem egy könnyű feladat, de sokkal könnyebb, mint a felfelé út volt.

Ahhoz, hogy elérjük ezt a pontot, számtalan feladatot, részfeladatot kellett megoldani, döntéseket meghozni, mindezt azért, hogy megmásszuk a csúcsot, azaz megépítsük a legizgalmasabb autót, ami jelenleg a piacon van.

A design kialakítása. Az előzetes mérnöki munka. A termelésre felkészítési munka. A tesztelés. A gyárépítés. A felszerelés beszerzése. Az alkatrészek beszerzése és tesztelése. Valamint a munkaerő kiképzése arra, hogy aztán az megépítse az autót. Mindezt megtettük és az eredmény pokolian jó lett. A legizgalmasabb termék a jelenlegi piacon.

Szólj hozzá!

Címkék: történelem dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr487613542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása