HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Comic-Con képriport időgéppel

2015.11.03. 08:00 :: Szabi DMC

Valójában nem is Comic-Con volt két hete, hanem MondoCon, de nagy Agymenők-rajongóként nekem mindig csak az előbbi név ugrik be, ezért maradok is ennél. Éppen a filmsorozat volt az oka, hogy igent mondtam a szervezők kérésére, és gondoltam, legalább megnézem magamnak, milyen egy Con. Azért túl nagy elvárásokkal nem érkeztem; leginkább egy olyan kép élt a fejemben, hogy itt furcsa lányok és kocka fiúk találkoznak rajzfilmszereplőnek öltözve, ami végül is sokkal előremutatóbb dolog annál, mintha otthon ülnének a gép előtt. A véleményem nap közben sem nagyon változott, mert voltak furcsa lányok...
1000p1020067.JPG

...és - szó szerint - kocka fiúk... 1000p1020066.JPG

... időnként számomra értelmezhetetlen dolgok is feltűntek (nem a jobboldali az :))... 1000p1020050.JPG

... a szuperhős-filmes cosplayesek viszont általában nagyon színvonalasak voltak. 1000p1020054.JPG

Személyes kedvenceim a Mátrixos ikrek voltak; meg is ugrott a népsűrűség a Delorean körül, amikor beterelgettem őket a kocsiba.

Volt a Delorean mellett egy légdeszkás installáció is 3D Cápás háttérrel, de ezeket már az első 5 percben sikerült széttörni és leszaggatni, így a Vissza a jövőbe-tematikát végül csak a Deló képviselte.
1000p1020046.JPG

A sok, számomra ismeretlen jelmezes között azért akadt néhány Marty és Doki is:

Amikor kevesebben voltak az autó körül, szétnéztem kicsit a Con-on, de valahogy nem tudta feltámasztani a lelkesedésemet. A csarnok sarkában például négyfős csapatok küzdöttek kieséses rendszerben valamilyen mászkálós, tűzgömbbel lövöldözős játékban (biztos szégyen, de nekem semmit nem mond a League of Legends név), közben több szpíker közvetítette élőben az eseményeket, és a nézőtéren százak követték feszült figyelemmel, ahogy a kivetítőn egy dagi mászkáló biszbaszból kilőtt villám megcsapkodja a soványabb mászkáló biszbaszt. WTF, de most komolyan, 2015-től nem vártunk kicsit többet ennél!? 1000p1020058.JPG

Az is igaz, hogy én már rég nem követem a gamer világot, utoljára az Abe`s Oddyssee-t toltam végig alkonyattól pirkadatig valamikor a PC-s kőkorszakban, vagy éppen bombákkal megpakolt F22-essel lopakodtam be néhány meg nem nevezett sivatagi ország olajfinomítói fölé, de valahogy azoknak a játékoknak még volt hangulata, meg volt bennük anyag, és egyébként is régen minden jobb volt és nohát ezek a mai fiatalok!!! ;) Például betévedtem egy lesötétített terembe, ahol végtelenítve mentek sztori nélküli anime rajzfilm-részletek, hozzá valami millió decibelen dübörgő - a Sid-féle death-metált is megszégyenítő - zajszennyezéssel, és egy teremnyi ember ezt csak úgy békésen ülve meg fekve figyelte. Ismét csak: WTF!? Amit sajnáltam még, hogy nem nagyon voltak Star Wars-os dolgok a Con-on, egy rohamosztagoson és egy 8-10 éves Leia-hercegnőn kívül csak ezt a társasjátékot láttam, ami megint csak nem nagyon dobogtatta meg a szívemet. Mert mióta vívunk űrcsatákat dobókockával? Naugyehogyugye.1000p1020095.JPG

Szóval nem az én világom ez a Con, de a lényeg, hogy sokan örültek a Delónak, bár érezhetően nem volt annyira ismert és népszerű a tizenévesek körében, mint másnap a Corvin-mozinál a pár évvel vagy egy-két évtizeddel idősebbek számára. Na még egy pár kép a végére: 

Most hétvégén lesz Pesten még egy Con, oda Sid viszi majd a kocsiját. Ez elvileg kisebb és komolyabb rendezvény lesz, tessenek menni, és meghallgatni a Deloreanes előadást.

10 komment

Címkék: találkozó vissza a jövőbe Szabi

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr508043830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.11.03. 19:47:05

Azért a LoL-t illik ismerni. Még én is tudom mi az, pedig életemben nem láttam élőben. Megéri ránézni a youtube-on, nagyon durva millió dolláros versenyek vannak belőle.
A halálmetálomat meg nem leszólni, mert linkelek nektek Right Said Fredet aztán megint félreáll a szátok. :D
Egyébként meg ez a cosplay mindig fura volt nekem. Azért érdekes lesz élőben látni.

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.11.03. 20:52:11

@Sidaries: na most megnéztem, 2009. októberi a játék, addigra nekem azért már kisebb gondom is nagyobb volt annál, mint hogy ilyen okosságokról még akár csak egy cikket is elolvassak.

Right Said Fredet annak küldjél, aki átlátszó pólókat rendelt az egész klub számára ;)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.11.03. 21:04:56

@Szabi DMC: Ez MMO, azóta csak jobb lett és híresebb.

Nyugi! A férfipólók nem átlátszóak, csak a nőik. Az pedig miért baj? :)

hdnctrl 2015.11.05. 00:47:09

MMO? Mixed Metal Oxide?

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.11.05. 10:38:22

@scuynat: multi marháskodás online. Na erről viszont beugrott, hogy pár évvel ezelőttig én kint laktam a hetedhéthatáron is túl, és valami nagyon gagyi internetcsomagom volt, amivel nem is lehetett volna ilyen valós idejű globális lövöldözésekben részt venni. Mondjuk nem is baj :)

vercetti 2015.11.12. 18:04:33

A tiéd volt a Delorean a MondoConon? állati :))) mi is csináltunk képeket :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.11.14. 14:26:57

@Szabi DMC: a MondoConok népszerűsége engem mindig meglep, eszméletlen gyorsan elterjedt és hatalmas rajongásra tett szert, legfurcsább hogy 80%-ban a csajok körében, és elsősorban a saját korosztályuk cuccait kenik vágják

amire benéztél azt úgy hívják, hogy AMV, agyfaszt kapok tőle és nem is látom értelmét, ilyen fanok által eszkábált házi videós akármik, zenére

egy két ilyen Conon voltam, amíg írtam a Mondo Magazinnak, de elég hamar rájöttem, hogy ez nekem azért már túl sok, mert szeretek pár animét nem jelenti azt, hogy mindent szeretnem kéne

a LOL az utóbbi pár évben lett felkapva országunkban, és ez is többnyire a lányok körében, kicsit átmenet a játék és a sport közt (mármint esport :D) én foglalkozok játékokkal mind a mai napig, de ezzel én se vagyok képben :) szal szerintem annyira nem gáz nem ismerni

és + respect az Outtatime vanity rendszámért :)

Szabi DMC · http://delorean.blog.hu 2015.11.17. 12:48:39

@scal: Én akkor jöttem rá, hogy öreg vagyok én már oda, amikor a mellettünk levő sushi-bárt többszáz tinédzser rohamozta meg ebédidőben. Inkább éhezek két napig töltött káposztára várva, mint hogy ilyesmit egyek :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.11.18. 13:22:43

@Szabi DMC: a sushihoz inkább gusztus kell, meg amennyit itthon tesznek bele :D egyszer elvittem barátnőmet a Planet Sushiba (szerintem már azóta nem is léteznek) otthagytunk 15.000 hufot, aztán át kellett menni még enni két hamburgert hogy jól is lakjunk :D
süti beállítások módosítása