HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • scuynat: @Sidaries: lakossági (mainstream) technot pont nem hallgatok, és emiatt az előadókat se ismerem ;) (2017.09.21. 11:29) Twister 2
  • JSHannibal: Azért jó volt így is. Gondolkodom ezen az alumínium dolgon, elég sok járműnek, főként az ősöreg ma... (2017.09.18. 17:44) NAAF 2017
  • streakynuts: Ez egy fátyolka :) (2017.09.18. 13:38) Mert csak
  • Sidaries: @scuynat: Ez igaz. Viszont ennyi szöveg hülyén mutat címként. :) (2017.09.07. 14:18) Acéljavítás
  • Sidaries: @Boborjnán1986: Még tart, de már talán javul a helyzet. Az utolsó bejegyzés két napos, akkor ezt í... (2017.08.30. 11:08) Harvey

Címkék

acél (6) ajtó (16) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (3) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (12) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (17) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (46) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (23) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (16) evolúció (26) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (18) fekete autók (1) festett (3) film (18) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (18) kakukktojás (1) karácsony (8) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (15) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (5) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (18) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (13) notebook (1) olaszorszag (1) olaszország (12) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (6) póló (10) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (20) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (144) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (1) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (14) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (144) szervizek (8) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (11) takaró (2) találkozó (181) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (104) történetek (31) tudtatok e? (34) új delorean (14) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (11) veteránvizsga (11) vezetés (64) vezetéstechnikai tréning (2) videó (10) videók (4) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (53) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Oldtimer Premier

2017.05.31. 10:00 :: Sidaries

Az Oldtimer Premier valahogy egy fix találkozóvá vált, ahol minden év elején összegyűlik a klub egy része. Kicsit előreszaladva, az idei év kicsit gyengére sikerült a korábbiakhoz képest, de egy napot azért ez is megért.

Nagy szívfájdalmam, hogy ez a találkozó rettenetesen korán kezdődik, mivel pedig messziről megyek, ezért még korábban kell kelnem. Ezúttal is hétkor már indultam itthonról, hogy aztán a Deloreanbe átülve mehessek Biatorbágyra. Az út nagyjából eseménytelen volt, levéve a sok szerencsétlent, akiknek meggyőződése, hogy ebben az országban a 70 km/h a maximális megengedett sebesség. Valamikor fél tíz körül állhattam be a helyemre, addigra pedig már találkoztam Hannibalékkal. Ő, a szokásainak megfelelően módszeresen fotózta végig az összes beérkező autót, egyértelműen engem is kiszúrt azonnal. Bent aztán rendes üdvözlés, majd annak konstatálása, hogy ennyien vagyunk.

premieroutlet2017-1.jpgKésőbb azért befutott Skynet és az Ati is, Skynet egy Nissan Figaroval, ami egy elég érdekes öszvér a számomra, mert habár 90-es évekbeli autó, a formavilága sok szempontból inkább a 60-as éveket idézi. Persze nem értek én ezekhez, de ha valaki kommentben kijavít vagy hozzáfűz valamit, szívesen veszem. Maradjunk annyiban, hogy jópofa dolog volt. Képet persze elfelejtettem készíteni róla.

premieroutlet2017-2.jpgTermészetesen most is voltak érdekes autók. Igaz, a kiállított autók zöme a korábbi években már látottak közül került ki, de azért a Mad Max Merci vagy a Lotus Esprit elég jó volt. Bár a legjobb a totálisan szétrohadt nem tudom micsoda volt, ami a saját lábán jött ide. Nem tudom hogyan lehet ezt az állapotot elérni, de biztos benne volt 10-20 év érlelés egy mocsaras mezőn.

premieroutlet2017-3.jpgA kevés megjelent klubtag miatt kicsit unalmasabb volt a találkozó, persze az érdeklődők azért vittek bele egy kis életet, de ennek ellenére kicsivel dél, és egy gyors kaja után, már indultam is haza. Hogy aztán a hazaúton belefussak a világ legnagyobb rendőrautó sorába, amit 20-30 km-en keresztül kísérgettünk úgy ötven másik autóval. Nem tudom, hogy miért kellett villogóval menni ilyen lassan ilyen hosszan, de az biztos, hogy ilyen körülmények között előzni nem nagyon volt értelme.

premieroutlet2017-4.jpgMajd amikor hazaértem, letakartam az autót és tudtam, hogy innentől nyugisabb időszak jön, mert eddigre már csak két nap műszakim maradt. Amit elég derekasan elnéztem, ami azt illeti. Mert azt hittem, hogy május közepéig mehetek, aztán kiderült, hogy 5 éve jobban pörgettem a dolgokat, mert április 24-én már megvolt minden. Innentől jöhettek az útvonalengedélyek, mert az OT vizsga csak május 10-én volt várható.

2 komment

Címkék: találkozó

A bejegyzés trackback címe:

http://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr7712552491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Laccee2107 · vaz2107.blog.hu 2017.05.31. 13:30:15

Üdv!

A szétrohadt kocsi egy Moszkvich volt, egyszer be is röffentették, amíg arrébb álltak vele.
Sajnos tényleg kevesen jöttek el a találkozóra, gondolom a reggeli borongós idő miatt, ezért a szervezők a külső parkolóból verbúváltak még vállalható autókat, hogy álljanak be. Pechemre én a másik oldalon parkoltam, így nem érintett a dolog, de majd jövőre.
A bevonulásodat én is megörökítettem egy 23 mp-es mobilos videóval, ha érdekel eljuttatom neked.

Minden jót.

scuynat 2017.05.31. 15:01:21

Hehe, nekem is befigyelt 2x az útvonalengedély (1x meg bekockáztattam, bár csak a városon belül).

A Figaroról kb leírtad, amit tudni kell. Még esetleg annyi, hogy 1 literes 4 hengeres turbós motorja van, ami 85 vagy hány lóerős. Ja és persze mindenki el van akadva azon, hogy jobbkormányos (JDM autó), de az pont nem számít, mert olyan kicsi (bár NEM kei-car).