HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

Műszaki vizsgára felkészítés II.

2017.07.05. 10:00 :: Sidaries

Ott hagytam abba, hogy volt pár lámpagondom. Egyik sem egy nagy meló, de az elsőt meg kellet csinálni, a másodikat meg már illet.

Az első gond a hátsó rendszám világítása volt. Öt évvel ezelőtt, amikor még nem volt rendszámom, akkor fent volt az autón, de a rendszámkeret felrakása után valahogy nem akart visszamenni a helyére. Ezért az elmúlt öt évben csak ott állt a polcon félrerakva, hogy majd egyszer rászánom az időt és kitalálom, hogy mi a baja. Hát mostanra ez az idő is eljött.

Előszedtem és - egyelőre csak tesztjelleggel, bekötés nélkül - gond nélkül sikerült felrakni, nem is értettem, hogy mi volt vele a gond. Közben rájöttem, hogy valószínűleg ezúttal a karosszériásoknak sikerült kiegyengetni az összevissza felrakott hátsó lökhárítót és rendszámkeretet, aztán ennek köszönhető a javulás, de igazából a fene tudja. Mindenesetre örültem, aztán neki is álltam a bekötésnek. Hogy rájöjjek, hogy az egyik bal oldali csúszósaru le van törve. Hoppá, emlékszem, ezt még én törtem le legutóbb. Kerítettem egy másikat egy nap alatt, aztán sikerült is körülbelül tíz perc alatt felapplikálni a vezetékre és a tesztvilágítás már működött is. Felcsavaroztam, bekapcsoltam a lámpát, majd elmormoltam egy diszkrét bazmeget.

rendszamvilagitas1.jpg

A bal oldalra beraktam a ledes lámpát, de a jobb oldalit elfelejtettem. Így meg nem maradhatott, előkerítettem a másik ledes lámpát, aztán szétszedtem a jobb lámpát is. Egyébként ezeket a ledeket még jó pár évvel ezelőtt vettem az Edtől, amikor az ajtóban is cseréltem az égőket, de ezeknek a beszerelése elmaradt. Szóval szétszedtem a jobb oldalt is, beraktam oda is a ledet és így már úgy nézett ki az autó hátulja, ahogyan kellett.

rendszamvilagitas2.jpg

Ez után már csak a belső lámpával kellett kezdenem valamit, mert ott is voltak bajok. Az egyik az volt, hogy a lámpa műanyagkerete több helyen eltörött. Igazából nem nagyon emlékszem, hogy mikor és hogyan, mert szerintem nem így érkezett az autó, de attól még rosszul nézett ki. Persze ez csak akkor látszott, ha valaki kiszedte, ami meg azért nem gyakori, de foglalkozni kellett vele. Kiszedtem, lekötöttem, aztán megragasztottam több helyen is. Egy kis száradás után már stabilan állt és sokkal jobban kapcsolt fel-le, bár őszintén szólva valami kis kontakthiba még mindig van valahol a lámpatestben, de csak akkor csinálja, amikor a helyén van, olyankor meg nem látni a hibát. Ezért aztán nem is foglalkoztam vele ezen túl, most már jól lesz így. Mondjuk egy kicsit néha lóg, ami egyébként a második probléma, ennek a megoldásán még gondolkodok, bár egyelőre nem értem, hogy ez hogyan maradhatott egyáltalán a helyén, mert nem nagyon illik oda.

belsolampa1.jpg

Végül, mikor már úgy tűnt, hogy minden működik, még gyorsan kicseréltem itt is ledre a régi égőt, amivel egy kicsit jobb lett a fényerő. Habár ez utóbbi nem volt fontos hozzá, de most már jöhetett a műszaki vizsga.

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés forgalombahelyezés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr2112624697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása