HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • Ződ2000: Gyönyörű ez a "szín". Alapjában véve meg tudom érteni azt akit nem riasztott el, hogy nem rendelhe... (2017.06.15. 15:01) Felkészítés II.
  • scuynat: @Sidaries: úgy gondoltam, nemcsak mi ketten, hanem a "klubtagok" is (2017.06.12. 16:35) Akkor most már igazán kezdődik a szezon!
  • a8zoli: az a baj a polir dologgal hogy egy idö utän bemattulhat , ok van rä szer de egy harakiri fenyesen ... (2017.06.09. 07:09) Egy BTTF Delorean Győrben.
  • Sidaries: @scuynat: Nem kell. Tibi bá' alapszervizében benne van. Tudja, hogy aztán úgyis ott csináltatom meg. (2017.06.06. 15:15) Műszakira fel!
  • scuynat: Hehe, nekem is befigyelt 2x az útvonalengedély (1x meg bekockáztattam, bár csak a városon belül). ... (2017.05.31. 15:01) Oldtimer Premier

Címkék

2015 (1) 88 (1) acél (5) ajtó (16) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (3) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (12) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (17) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) Ed (1) egyéb autó (46) eladó (4) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (23) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (16) evolúció (26) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (18) fekete autók (1) festett (3) film (18) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) Genova (2) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (18) kakukktojás (1) karácsony (8) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (11) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (5) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (17) kuplung (2) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (13) notebook (1) olasz (4) olaszorszag (3) Olaszország (4) olaszország (5) oldtimer (10) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (6) póló (10) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (19) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (141) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (1) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (14) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (139) szervizek (7) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (11) takaró (2) találkozó (171) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (104) történetek (31) tudtatok e? (34) új delorean (14) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (11) veteránvizsga (8) vezetés (62) vezetéstechnikai tréning (2) videó (9) videók (4) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (51) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

OT vizsga

2017.06.21. 10:00 :: Sidaries

Ha most nagyot akarnék mondani, akkor azt mondanám, hogy: "Én OT vizsgára ennyit még nem készültem!" A szó szoros értelmében ez így igaz is, de mivel ez még csak a második OT vizsgám volt, ez az információ egy kicsit árnyalja a képet. Szóval inkább annál maradnék, hogy ezúttal jobban rákészültem a vizsgára, mint legutóbb, mert akkor egy kicsit rezgett a léc.

Május 10. reggel 8. órára volt időpontom Veszprémbe, aminek örültem is, meg nem is. Jó volt, hogy korán túl leszek rajta, de a korán kelés zavart egy kicsit. Mintha csak egy sima munkanap lett volna. Meg hát azt is problémásnak éreztem, hogy nem lesz időm a vizsga előtt még egyszer átnézni a gépet, hogy minden rendben van-e. Viszont ezen nem paráztam sokat, kora reggel ott voltam a Hebi haveromnál és már indultam is.

Az út eseménytelenül telt, levéve, hogy kicsit elkeveredtem, mert úgy gondoltam, hogy pont most van itt az ideje a világ felfedezésének, de szerencsére elég hamar visszakerültem a főútra, hogy aztán jó negyed órával hamarabb odaérjek Veszprémbe, mint terveztem. Ami jól is jött, mert itt jutott eszembe, hogy ideje lenne felragasztani az OT plakettet az autóra, amire végül is csak öt évem volt, de mégsem foglalkoztam vele, csak hurcoltam magammal. Gyors megállás egy benzinkútnál, ragasztóvétel, aztán már ment is fel a plakett. Egész szép lett, csak magamat kentem össze egy kicsit.

Ezután mentem a vizsgaközponthoz, ahol viszont nem volt vizsgaközpont. Mármint a helye megvolt, de az épület nem. Ez olyan igazi nem várt fordulat volt, de szerencsére lehetett látni nem messze egy új épületet, ahova máshonnan kellett bemenni, de mint kiderült, mégiscsak az a hely volt, amit én kerestem.

Beálltam, majd számba vettem a hibákat. A kipufogó előtti lemez megint zörög. Pár napja kezdte, el is küldtem a francba. Aztán láttam pár csepp hűtővizet és tudtam, hogy néha folyik a sebváltóból is az olaj, de nem annyira, hogy számítson. Azért egy kellemes izgalomra elég volt ez is.

otvizsga1.jpgBementem az épületbe, megbeszéltem a recepcióssal a tennivalókat, kifizettem 30e Ft-ot, kitöltöttem pár papírt és zöröghettem is be a vizsgaállomásra. És valóban, ez a rohadt lemez úgy nekiállt zörögni, mintha az élete múlt volna rajta. Biztosan csak az én bosszantásomért csinálta. Mondjuk abban biztos voltam, hogy ebből még nem lesz baj, de akkor is égőnek éreztem a dolgot.

Maga a vizsga simán lezajlott. Szerencsére a hűtővíz egyáltalán nem csöpögött és a sebváltóolaj is jól viselkedett. Az autó alja meg ezúttal sokkal jobban nézett ki, mint legutóbb, ezért körülbelül fél óra alatt megvolt minden és csont nélkül átment a Delorean. A kérdésemre, hogy mégis hány ponttal, nem feleltek egyértelműen, de az elmondásokból arra következtettem, hogy egy gyenge négyes megvolt. Mert hát persze nem tökéletes, én is látom a hibáit, de ezek nem az autó elhanyagoltságából, hanem a korából adódnak. Javítani meg vagy fogom vagy nem őket, majd ahogy adja magát.

A lényeg, hogy utána még egy bő fél órát vártam a papírjaimra, de aztán mehettem haza, hogy rákészüljek a műszakira, ami ezúttal más fajta meglepetéseket tartogatott, mint öt évvel ezelőtt.

otvizsga5.jpgVégül még annyi, hogy nem hiába nem írtam a többi OT-s járműről, mert nem voltak. Öt éve még ömlesztve jött mindenki, volt idő a bámészkodásra, most viszont már időpont van, amit meglepően jól tartanak is. Így aztán csak pár motort láttam, azok meg nekem annyira nem voltak a szívem csücskei, bár azt el kell ismernem, hogy igazán gondosan voltak felújítva az ott levő példányok.

otvizsga6.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: oldtimer veteránvizsga

Megvan a kilométer most is

2017.06.19. 12:00 :: Sidaries

Múlt hétvégén végig a Deloreannel mászkáltam, szóval ha valaki látott egy Deloreant, akkor az jó eséllyel én voltam. Kivéve Dunakeszin egy kiállításon, mert ott a Szabi autója volt. Ezen a héten pénteken pedig Veszprém környékén leszek látható. Megyek mostanában eleget.

Szólj hozzá!

Címkék: vezetés

Felkészítés II.

2017.06.14. 10:00 :: Sidaries

Elég régen kezdődött a Vurdonos felújítás alapozása. Tudtam, hogy mindig elég elfoglaltak, ezért már februárban elkezdtem mondogatni nekik, hogy szeretném, ha ők vennék kezelésbe az autómat az OT vizsga előtt. Akkor még március végében, április elejében maradtunk, de aztán ahogy közeledett az időpont úgy tolódott egyre későbbre a dolog és ezért maradtunk abban, hogy a festést és pár dolgot inkább máshol csináltatok meg.

vurdonrendberakas1.jpgMiután azok meglettek és túl voltam pár találkozón és egy kisebb villanyszerelésen is, május elején eljött az ideje a Vurdonos átnézésnek is. Őket semmiképpen nem akartam kihagyni, mert OT vizsgáztatásban ők az igazán tapasztaltak, valamint megértik azt az igényt is, hogy: "Nem kell az utolsó csavart is kiszedni és lekadmiumozni, elég ha gond nélkül átmegy a vizsgán." Sok szép veterán van, de ha már túl szépek, akkor az ember nem is meri használni, én pedig nem szeretnék ebbe a helyzetbe kerülni. A többi Deloreanhez, de talán a többi veteránhoz képest is, az én autóm egy sokat használt autó. Valamint nem is tökéletes. Az enyémen mindig lesz sok tökéletlenség, de én szeretem ezeket. Élővé teszik az autót.

vurdonrendberakas2.jpgSzóval elvittem az autót a műhelyükbe, leraktam, aztán vártam a csodát. Csak egy pár napot késett a szerelés, de végül azért két nappal az OT vizsga előtt elkészült. Sajnos akkor élőben alánézni nem tudtam, mert mire odaértem, már kint állt a gép az udvaron, de a képek alapján, amiket készítettek, nem féltem a vizsgától. Na jó, egy kicsit azért igen, mert szokás szerint a sebváltóból már megint csöpögött olykor az olaj, de az autó alja és alapvetően minden része csillogott-villogott. Minden, amit hibaként felsoroltam, az meg lett csinálva, a rugóktól a csomagtartó zsanérjáig, nem maradt ki semmi. Ez az előző szerelőnél nem egészen így sikerült, ezért külön örültem.

vurdonrendberakas3.jpgMiután elhoztam az autót, leparkoltam a Hebi haveromnál, ahol eddigre már majdnem egy hetet állt a Delorean és vártam a május 10-et, amikor pedig jött a nagy megmérettetés. Ez a szerelés sem lett túl drága, 80e Ft-ot fizettem. Nem vészes.

2 komment

Címkék: oldtimer szerelés veteránvizsga

Akkor most már igazán kezdődik a szezon!

2017.06.12. 10:00 :: Sidaries

Megvan a műszaki, öt évig megint nyugi van. Most már csak annyi a dolgom, hogy rendesen betárazok találkozókból meg mindenféle rendezvényekből. Az első éppen ezen a hévégén lesz Budapest mellett, ahová egy ismerőshöz megyek. Kezdésnek éppen jó lesz, ha valaki arrafelé Deloreant lát, jó eséllyel én leszek.

3 komment

Címkék: rizsa

Egy BTTF Delorean Győrben.

2017.06.07. 10:00 :: Sidaries

Hát ez egy nem várt találkozó volt. Mármint abból a szempontból, hogy ha rajtam múlik, akkor soha nem jött volna létre. Klaudia szólt, hogy két francia csávó úgy döntött, hogy elmennek egy trélerrel Törökországba, amin viszik a Vissza a Jövőbe replikájukat. Ejha mondom, ez azért nincsen minden nap, ezért nekiálltam leszervezni a találkozót, hátha éppen rajtunk keresztül jönnek.

Őszintén szólva olyan nagyon nem pörgök a BTTF replikákra, viszont ha házhoz jön, akkor azért meg kell, hogy nézzem. Felvettem hát a kapcsolatot a franciákkal és pár nap alatt megbeszéltük, hogy errefelé jönnek és Győrben meg is tudnak szállni. Kezdésnek elküldték ezt a képet. Frankóság.

bttdeloreangyor-flanszia.jpgMeg is beszéltünk egy keddi napot, amikor itt lesznek és én meg meghirdettem itt a blogon és a fórumon is. Hát maradjunk annyiban, hogy mások is úgy vannak, mint én. Ha házhoz jön, megnézik, de azért egy utazást már kevesen vállalnak be. Mindegy. Jobban elfértünk. :)

Ez a találkozó három nappal volt az Oldtimer Premier után és balszerencsémre éppen előző nap járt le a Delorean műszakija, ezért erre az útra útvonalengedélyt kellett kérnem. Csak hát az nem megy olyan egyszerűen. Mégpedig azért, mert valami okból, amíg nem járt le a műszaki, addig nem lehet útvonalengedélyt kérni. Ezért aztán nem tudtam előre dolgozni, hanem kénytelen voltam aznap is elmenni a papírért a hivatalba, ahol aztán szerencsére gond nélkül megadták három napra. Mondom az pont jó, mert az alatt elmegyek, megcsináljuk a bulit, leparkolom Győrben az autót, aztán át is tudom vinni a Vurdonhoz a felújítás következő fázisához.

Így aztán összeszedtem a Dudut és jöttünk Győrbe. Megtaláltuk a címet és kábé 3 perc eltéréssel megérkezett mindenki. Tökéletes volt az időzítés. Bent pedig már láttuk is az autót, mert ők szintén pár perce érkeztek. Szokásos üdvözlés, bámészkodás, udvariassági kérdések, aztán elkezdtünk igazán beszélgetni.

bttdeloreangyor-dubai.jpgSajnos nem emlékszem mindenre, de az biztos, hogy ez a Delorean egy volt a közel keletiek közül. A Vinje 11776, tehát egy '82-esről van szó. Ez már maga is egy kicsit problémás, ha valaki replikát épít, de ez ráadásul automata váltós. Elég jól átnéztem az autót és az volt az érzésem, hogy gondosan rakták össze. Valamikor 20-25 évvel ezelőtt. Azóta pedig csak a kötelező karbantartásokat kapta meg. Néhány replikaalkatrész elég lazán áll csak a helyén, több helyen lejött a festék, az acél is horpadt itt-ott, a színek sem mindig stimmelnek, szóval egy replikaversenyen maximum a középmezőny alján végezne, de ha messziről nézi az ember, akkor azért elég impozáns látvány. Egészében véve jól áll neki a távolság.

bttdeloreangyor-acel.jpgMűszakilag sem tűnt a legjobbnak a gép, mert annyira kopogott a motor a leállásnál, hogy majd a szívem szakadt meg. Lehet, hogy csak kipufogó, de végeredményben erre a Deloreanre ideje lenne rákölteni egy közepes összeget. Viszont volt egy olyan dolog, ami nekem nagyon tetszett, ez pedig a tükörpolír. Mármint, hogy láthattam, nem úgy, mintha megfordult volna a fejemben, hogy én is megcsináljam ilyenre az autót. Eddig csak neten láttam ilyet, élőben tényleg nagyon érdekes. Persze emiatt még annyira sem replika, de technikailag jó volt látni. 

bttdeloreangyor-beoltozve.jpgA két fickó viszont zseniális volt. Főleg a Dokit játszó. Nagyon jól elbeszélgettünk a Deloreanekről, a szervizekről és úgy általában mindenről, ami eszünkbe jutott. Olyannyira, hogy miután leraktam az autót a haveromnál, ahol az elkövetkező pár napot töltötte, visszamentünk hozzájuk és elmentünk vacsorázni. Eddigre már összeismerkedtek pár lengyellel, akik természetesen megtöltötték őket vodkával, szóval elképesztően jól telt az este. Főleg, mert akkora adag vacsorát kaptak, hogy szerintem azóta is azt eszik.

bttdeloreangyor-kettoegyutt.jpgVégszóként annyit, hogy igazán jó ötlet volt ez a találkozó, kár lett volna kihagyni. De mint mostanában az összes találkozó, az autók csak mint egy indok voltak jelen, de a találkozót nem a két Delorean tették felejthetetlenné, hanem az emberek. Az autókat már megszoktuk, az embereket viszont nem lehet.

2 komment

Címkék: találkozó vissza a jövőbe

Műszakira fel!

2017.06.06. 13:00 :: Sidaries

Már a szerelőnél van a Delorean, hogy csütörtökön mehessen műszakira. Elméletileg nem lesz gond, remélem a gyakorlat is ezt mutatja majd. Egy komolyabb szerelnivaló azért van vele, majd írom, ha eljutok odáig. Eddig csak említés szintjén foglalkoztam vele.

2 komment

Címkék: rizsa

Oldtimer Premier

2017.05.31. 10:00 :: Sidaries

Az Oldtimer Premier valahogy egy fix találkozóvá vált, ahol minden év elején összegyűlik a klub egy része. Kicsit előreszaladva, az idei év kicsit gyengére sikerült a korábbiakhoz képest, de egy napot azért ez is megért.

Nagy szívfájdalmam, hogy ez a találkozó rettenetesen korán kezdődik, mivel pedig messziről megyek, ezért még korábban kell kelnem. Ezúttal is hétkor már indultam itthonról, hogy aztán a Deloreanbe átülve mehessek Biatorbágyra. Az út nagyjából eseménytelen volt, levéve a sok szerencsétlent, akiknek meggyőződése, hogy ebben az országban a 70 km/h a maximális megengedett sebesség. Valamikor fél tíz körül állhattam be a helyemre, addigra pedig már találkoztam Hannibalékkal. Ő, a szokásainak megfelelően módszeresen fotózta végig az összes beérkező autót, egyértelműen engem is kiszúrt azonnal. Bent aztán rendes üdvözlés, majd annak konstatálása, hogy ennyien vagyunk.

premieroutlet2017-1.jpgKésőbb azért befutott Skynet és az Ati is, Skynet egy Nissan Figaroval, ami egy elég érdekes öszvér a számomra, mert habár 90-es évekbeli autó, a formavilága sok szempontból inkább a 60-as éveket idézi. Persze nem értek én ezekhez, de ha valaki kommentben kijavít vagy hozzáfűz valamit, szívesen veszem. Maradjunk annyiban, hogy jópofa dolog volt. Képet persze elfelejtettem készíteni róla.

premieroutlet2017-2.jpgTermészetesen most is voltak érdekes autók. Igaz, a kiállított autók zöme a korábbi években már látottak közül került ki, de azért a Mad Max Merci vagy a Lotus Esprit elég jó volt. Bár a legjobb a totálisan szétrohadt nem tudom micsoda volt, ami a saját lábán jött ide. Nem tudom hogyan lehet ezt az állapotot elérni, de biztos benne volt 10-20 év érlelés egy mocsaras mezőn.

premieroutlet2017-3.jpgA kevés megjelent klubtag miatt kicsit unalmasabb volt a találkozó, persze az érdeklődők azért vittek bele egy kis életet, de ennek ellenére kicsivel dél, és egy gyors kaja után, már indultam is haza. Hogy aztán a hazaúton belefussak a világ legnagyobb rendőrautó sorába, amit 20-30 km-en keresztül kísérgettünk úgy ötven másik autóval. Nem tudom, hogy miért kellett villogóval menni ilyen lassan ilyen hosszan, de az biztos, hogy ilyen körülmények között előzni nem nagyon volt értelme.

premieroutlet2017-4.jpgMajd amikor hazaértem, letakartam az autót és tudtam, hogy innentől nyugisabb időszak jön, mert eddigre már csak két nap műszakim maradt. Amit elég derekasan elnéztem, ami azt illeti. Mert azt hittem, hogy május közepéig mehetek, aztán kiderült, hogy 5 éve jobban pörgettem a dolgokat, mert április 24-én már megvolt minden. Innentől jöhettek az útvonalengedélyek, mert az OT vizsga csak május 10-én volt várható.

2 komment

Címkék: találkozó

Minden a régi

2017.05.29. 10:30 :: Sidaries

Hazatértem a nagy messziből, szerdán már lesz rendes bejegyzés. Plusz mivel megjött az OT-s papírom, a héten mehetek műszakira is. Ami vagy összejön vagy nem, de mostantól a lehetőség már adott.

Szólj hozzá!

Címkék: rizsa

Kimaradás

2017.05.22. 10:00 :: Sidaries

A héten nem vagyok, mert munka ügyben külföldre kellett utaznom. Emiatt a szerdai bejegyzés kimarad. A jövő héttel nem lesznek ilyen gondok.

Szólj hozzá!

Címkék: rizsa

Villanyszerelés

2017.05.17. 10:00 :: Sidaries

Előzőleg írtam már a Delorean műanyagrészeinek a festéséről, azonban a felkészítés még közel sem ért véget ezzel a kis optikai tuninggal, mert voltak műszaki problémák is. Nem túl komolyak, de voltak.

Az első, ami már régóta idegesített - ha jól emlékszem a tavalyi Eurofestre menet közben vettem észre - a bal első helyzetjelző kiégése volt. Még mielőtt valaki megszól, hogy még ezt sem tudom megoldani, kifejtem kicsit bővebben. Még odafele úton szétszedtem és rájöttem, hogy ez nem az egy csavarhúzós megoldás, mert az égő konkrétan bele volt rohadva a foglalatba. A hazaérkezés után megint megpróbáltam, akkor több időm volt, de ismét arra jutottam, hogy itt az egyetlen megoldás, ha levágom az egész foglalatot és újat rakok a régi helyére. Ehhez viszont már tényleg nem értek, ráadásul foglalatom sem volt.

A második viszont már sokkal Deloreanesebb hiba volt, villogott a tolatólámpám. Mármint néha ment, néha nem, néha meg villogott. Ezt elég nehezen vettem észre, mert én magam nem láttam, de szerencsére szólt valaki, aztán utána már tesztelgettem, amikor volt segítségem. Miután magától nem múlt el a hiba, amire azért ennél az autónál bőven van esély, felvettem ezt is a villanyszerelős hibalistára.

Az első hiba elég egyértelmű volt, azzal kapcsolatban nem volt kétségem a szakember megkeresését illetően, viszont a tolatólámpás esettel úgy voltam, hogy két helyen lehet a gond. Vagy a lámpatesteknél, bár erre a szinkronban villogás miatt nem sok esélyt adtam vagy pedig a jeladónál. Az első hibalehetőséget kizárta a karosszériás, mert teljesen szétszedte és összerakta a hátsó lámpákat, viszont mivel a hiba megmaradt, a villanyszerelőre maradt ez is.

Bejelentkeztem és elmentem, szerencsére elég hamar tudtak fogadni. Nagyon reméltem, hogy gyorsan megleszek, egy órát adtam magunknak, mert utána még le akartam takaríttatni az autót. Végül aztán fél óra alatt végeztünk. A foglalat tényleg menthetetlen volt, ott csak a levágás és új beszerelése segített, és a tolatólámpa is hasonlóan egyszerű volt. Végigkövették a vezetékeket és úgy tűnt, hogy nincs nagy gond, csak a sebességváltóból kijövő jelkábel foglalata van teljesen elkorrodálódva. Szétszedték, megtisztították és már készen is voltam. Ritka az ilyen sikertörténet. Bementem fizetni, átadtam a horrorszerű 2000 Ft-ot, aztán vágtáztam is az autómosóba.

takaritas1.jpgAhol pedig egy óra alatt úgy kisuvickolták a gépet, hogy szerintem még most, egy hónap elteltével is öröm ránézni. Igaz, tényleg eléggé odavolt szegény, de akkor is csodás munkát végeztek a mosósok. Mikor pedig ezzel is megvoltam, mehettem haza, és a Delorean ismét letakarva várta a következő bevetést, az Oldtimer Premiert.

takaritas2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: szerelés veteránvizsga