HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Az első szerelések

2008.09.08. 15:48 :: Sidaries

2008. Május 26. 

Az első Delorean Promo Day. :) Itt jöttel először ismerősök megnézni az autót szervezett körülmények között. :)) Ezekről az eseményekről - habár általában elég jól telnek számomra - nem nagyon fogok beszámolni.

2008. Június eleje-közepe

Első alkalommal viszem az autót szerelőhöz. A cél egy teljes átvizsgálás, de nem csak mint ahogy egy márkaszervíz végzi, hanem minél teljesebb szétszedés és összerakás. Emiatt az autó majdnem három hétig nem volt otthon, de megérte. A hibalista és a javításuk:

- A kuplung kinyomó csapágya szar volt, emiatt amikor benyomtam akkor kicsit köszörült. Tárcsástól cserélve lett az egész kuplung.

- Van egy kis rozsdafolt az alvázon, kábé 4*5 cm. Ezt nem sikerült lekezelni. Majd legközelebb.

- A kormány nem egyenesen áll. Mivel ez az utolsó szerelési napra jutott nem sikerült megoldani. A fő oka, hogy miután a teljes kormányt kiszedték, nagyon nehéz volt visszarakni azért, mert ütközés esetén összecsukódik, hogy ne szúrja át a torkomat. Mivel nem sikerült megtalálni ennek az ellenszerét ezért sok időt vitt el egyáltalán a visszarakás. Nem kimondottan fontos dolog, de majd legközelebb ez is meglesz. Erről két kép:

- Cserélve lett egy kupac gumiharang és néhány kisebb olcsó alkatrész.

- A kilométeróra és a fordulatszámmérő is rossz. Ebből a kilométeróra spirálját sikerül cserélni és fúróval meghajtva megy is, de idő hiányában ezt sem sikerül megcsinálni. A fordulatszámmérőnek valami más, elektromos baja van.

- Hűtőrendszer és motor rendben volt, bár a radiátor lyukas volt, ezért azt be kellett foltozni.

Talán páran elgondolkodtatok, hogy hogyan nem fért bele három hétbe mindennek a javítása. Azért, mert első pár napban csak szétszedték az autót és keresték a hibákat a szerelők. Mivel nem a szokásosnak megfelelő a felépítése, emiatt kicsit lassan tudtak haladni. Miután meglett a hibalista, rendelnem kellett alkatrészeket. Ennek is kellett egy hét mire megjött. Utána pedig össze kellett rakni mindazt amit szétszedtek. Valamint nem ez az egyetlen autó volt a szervízben. Szóval ezért nem ment minden azonnal.

Ez az egész procedúra alkatrészestől, munkadíjastól 150 000 Ft volt. Nem olcsó, de ezután volt egy megbízható autóm aminek tisztában voltam a hibáival.

2008. Június 28.

Fontos nap. Itt találkoztam azokkal, akikkel aztán később nekiláttunk a delorean.hu-nak. Egy szép beállított kép az eseményről.

2 komment

Címkék: szerelés

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr66654011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNDER DMC 2008.09.09. 00:14:11

Hát ez nem kevés összeg,de gondolom ebböl az alkatrész volt a sok.Erre szokták mondani aki kutyát tart annak bolha is jút,Én is szeretnék egy ilyen "Kutyát".A fordulatszám mérönél gondolom én villanyszerelöként,hogy van egy jeladó és jelvevő és maga a kijelző ami mechanikus,a jeladótól kezdve kell a hibát keresni,és igy tovább a kijelzöig,de mindezek elött a biztositék táblát kell szemrevételezni,melyik biztositék felel ezért az áramkörért.De hát ezt látnom kellene,hogy tudjam mi meddig hány.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.09. 06:40:11

Egy kis spoiler. A fordulatszámmérőt nem sokkal ezután sikerült megjavítani egy autóelektromossági fickónak.