HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Újabb javítások

2008.09.15. 16:26 :: Sidaries

Végetért az osztálytalálkozó és hazaértünk az autóval. A hét végére belement 300 kilométer. Arra is nagyon jó volt a túra, hogy minden eddigi problémát újra megtapasztalhattam és tesztelhettem. Ennek örömére Hétfőn már ment is a gép szervízbe a következő hibalistával:

- A kuplungolaj folyik. Ez a fő probléma.

- A bal első futóműben valami zörög. Valószínűleg a fékbetét, de majd kiderül.

- Van az a kis rozsdafoltom, amit az egyik előző képen lehet látni. Na azt rendbe kell rakni, mert 20 év múlva már okozhat gondot. :)

- A kilométerórám még mindig nem megy.

- Van egy Delorean típushiba, hogy a lengőkarjainak a csavarja meghajlik és esetenként eltörik. Na ez nagy sebességnél elég para. Szóval szereztem új csavarokat, hogy kicseréljük mielőtt a jó magyar utak tönkreteszik az autót.

- Fékezésnél néha nagyon rezeg a kormány. Valószínűleg köze van a bal első futóműves buherához, de majd meglátjuk.

- A bal ajtóm kicsit nehezen csukódik. Nem biztos, hogy be tudják itt állítani, de egy próbát megér.

Miután a szerelővel mentünk egy kört a hibalistát ő is felírta, majd könnyes szemekkel búcsúzva otthagytam az autót. Ez a kép egy pár nappal később készült, mikor meglátogattam. Akkor már egész sok mindent kijavítottak.

 

A következő bejegyzésben folytatódik és befejeződik a szerelés.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr46664653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiNDER DMC 2008.09.15. 18:12:34

Megértem a könnyes szemeket!Nekem is rossz ha a családomtól elútazok hosszabb időre.A hibákra annyit mondanék,hogy ezeken az autókon legalább látszik,hogy ember tervezte és nem számítógép.Éppen ezért szeretem ezt az autót,mert ebben emberi gondolatok és álmok letek bele tervezve.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.15. 18:25:19

Nekem igazából semmi problémám nem lenne a gépek által tervezett gépekkel, csak az, hogy mindegyik ugyanolyan! A 2000 utáni autókat szinte nem is lehet megkülönböztetni. A hibái szerintem pedig még mindig nem jelentősek.