HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Az újabb szerelések befejezése

2008.09.18. 11:28 :: Sidaries

Ez is megvolt. Elkészült a Delorean és lehetett menni haza. Megint nem lett minden megjavítva, de nagyot léptünk előre. Na akkor ami meglett:

- A kuplung javítva amennyire lehetett. Néhány gumitömítés cserélve lett, de sajnos az egész munkahenger odavan egy kicsit. Majd az is cserés lesz valamikor.

- A két első futóművet egész szépen szétszedték. Itt egy kép róla:

Kisúlyozták a féktárcsát, beállították a fékbetéteket, a kormányt beállították egyenesbe.

- Lekezelték a rozsdafoltomat. Sajnos erről nincsen jó képem, majd ha lesz akkor valamikor később felrakom azt is.

- Beállították mindkét ajtómat. Eddig aki beszállt, mindenkinek azt mondtam, hogy határozottan kell becsukni az ajtót. Most már nem. Nagyon szépen csukódik kis erővel is. Ez lett talán számomra a legjobban észrevehető javítás.

- Átnézték a lengőkarcsavarokat és az egyiket ki is cserélték. El volt görbülve! Erről és a tipushibákról lesz majd külön bejegyzés.

Hát ennyi. A kilométerórám még mindig nem megy, mert eltörött egy kis fémbigyó. Sajnos fogalmam sincs a magyar nevéről, de angolul:  SPEEDO DR RET RING. Nem drága, pár dollár, de csak ezért nem fogok újabb csomagot hozatni Hollandiából.

A hazaút nagyon jó volt. A zörgés a bal első futómű felől teljesen megszűnt, a kormány egyáltalán nem rezeg fékezés közben és úgy alapvetően mintha stabilabb lenne az autó. Főleg, hogy elég nyálkás volt az út amikor mentem hazafelé. Kicsit ki is füstöltem a motort. Hármasban 5000-es fordulatig huzattam. Ez körülbelül 120 km/h. Élveztem. :)

Mellesleg itt a pillanatnyi kilométerórám: www.dmcnews.com/Resource/rpm2mph.html

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr85669406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt · http://www.delorean.hu 2008.09.19. 11:58:47

Nem tudom mi az a fémbigyó, de dobjál fel képet, hátha valaki ráismer és tud ajánlani hasonló alkatrészt. Ha csak pár dolláros dolog akkor nem biztos hogy típus specifikus. Lehet hogy itthon is meg tudod venni.

Zsolt · http://www.delorean.hu 2008.09.19. 12:01:49

Közben találtam képet. (hát igen, a google)