HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Típushibák és tipikus hibák 3. - Ajtók II.

2008.09.26. 13:45 :: Sidaries

Ajtós írásom folytatása következik. Legutóbb írtam a gázteleszkópok problémájáról, de ezek az ajtók bonyolultabbak annál, hogy csak ez az egy hibájuk legyen. :) Előbb viszont még egy nagy előny. 

Sokan kérdezik, hogy nem nehéz-e kiszállni az autóból a felfelé nyíló ajtók miatt. Ők arra gondolnak, hogy ezek az ajtók nagyon messzire nyúlnak ki az autó oldalához képest. Ennek pont az ellenkezője igaz! Mivel az ajtók az autó tetejének a közepén vannak felfüggesztve, emiatt mindössze 27,5 cm távolságra nyílnak ki. Persze azért biztonságosabb, ha hagyunk legalább 35cm-t, mert ha benne ülünk, akkor azért máshogy áll az autó. Nagyon jó videó van róla a következő linken:

Egy hagyományos ajtónak ennél sokkal több helyre van szüksége, főleg ha nem túl vékony a sofőr.

És most talán a legkellemetlenebb hiba. Normál esetben ez nagyon ritkán jön elő, de túl spórolós tulajdonosok könnyen okozhatják. Arról van szó, hogy mint említettem a gázteleszkópokból pár évente kimegy a gáz. Nem nehéz és nem túl drága a cseréjük, de van, hogy valaki ezt sem akarja kifizetni és ilyenkor nekiáll gondolkodni. "Jó még ez a teleszkóp,csak segítsünk neki egy kicsit" Majd egy kicsit teker még a torziós rugón. Az ajtó már áll is mint a cövek, a felhasználó büszke, hogy milyen okos, majd pár év múlva ezt látja:

Az ajtó egy kicsit elkezd felfelé állni. Nem veszélyes és vissza lehet állítani, de esztétikailag azért kicsit csúnya. Sajnos a kép az én autómról készült, szóval lesz még az ajtómmal egy nekifutásom. Ezt a beállítást majd Hollandiában csináltatom meg, mert azért több szakértelmet igényel. Sajnos nem tudom még mikor járok arra.

5 komment

Címkék: ajtó típushibák

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr34682963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mentos 2008.09.26. 18:54:00

Halihó!

Mi páran megyünk ki 2009 április közepén Hollandiába kisbusszal /8-9 fős/, ha gondolod csatlakozhatsz, szívesen leszünk kísérőkocsi. :)

Úgyhogy tessék elkezdeni gyűjtögetni... :)

KiNDER DMC 2008.09.26. 23:44:54

Nekem az lenne a kérdésem,hogy ha igy áll az ajtó,atól még szigetel?vagy azért egy picit besűvit a levegő?Gondolom annyira azért nem áll ki hogy fel kapja a menet szél!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.09.27. 07:23:16

Szigetel rendesen, nem esik be az eső meg ilyesmi. Kicsit nagyobb talán a szélzaj, de amióta egyébként beállitották, már nem veszélyes. Nem fogsz benne csalódni. :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.11.19. 16:01:56

többször említetted már Hollandiát, ott van hivatalos szerviz egyedül? vagy ott van a legjobb? vagy az a központja az európai Delo tulajoknak? oda hozták át a kocsit is USA-ból? és onnét jöttél haza vele? arról írtál?

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2015.11.19. 16:35:38

@scal: Ott a hivatalos szerviz. Ezen felül van még egy Angliában és egy Németországban is, de azok csak magánszervizek, akik Deloreanre specializálódtak. Ők is ugyanolyan jók.
Mikor az én autóm beérkezett, akkor nem volt rendszáma, ezért tréleren jött haza. A legelső bejegyzések erről szólnak.