HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (2) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (49) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (21) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (8) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (113) történetek (33) tudtatok e? (34) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (69) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) Vissza a jövőbe (19) vissza a jövőbe (56) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

Típushibák és tipikus hibák 6. - Általános használat I.

2008.10.02. 14:15 :: Sidaries

Ez a mostani bejegyzés nem teljesen illeszkedik a sorozatba. Nem típushibákról szeretnék írni, hanem az autó felépítéséből adódó teljesen normális, de más autók szempontjából különleges dolgokról. A téma címéből adódóan elsősorban a negatívumokra térek ki.

1. Alacsony üléspozíció.

Az egyik mindennapi tulajdonság. Én személyszerint rendkívül kényelmesnek és jónak tartom, de elismerem, hogy van pár hátránya.

- Az egyik, hogy mivel alacsonyan ülünk, ezért nem nagyon látjuk be az utat kátyúügyileg. Legalábbis közel sem annyira jól, mint egy mostani bubiautóban (aki esetleg nem tudná ez mit jelent, annak leírom, hogy ez saját szóhasználatom az összes mostani autóra, mivel mindegyik buborékformájú). 

- Nem látszik az autó eleje. Persze, ha nagyon felül az ember az ülésben akkor igen, de akkor oda a "király csávó vagyok" érzet. Emiatt pedig elég nehéz az autó orrát parkolásnál belőni.

- Egy bizonyos kor fölött kényelmetlen a ki és beszállás. Egyelőre szintén nem érint, de majd 30 év múlva lehet, hogy fog. :) Nagyon mélyre kell ülni és mivel az autó kapszulaszerű, ezért néha tényleg úgy kell kimászni. A sofőroldalon ráadásul még a kormány is akadályoz.

2. Kilátás.

Az alacsony építésből és a tankszerűségből adódik, hogy az autóból minden irányba nehéz kilátni. Előre a vastag A oszlopok, hátrafelé pedig alapvetően minden akadályozza a kilátást. Mivel egy összehasonlító kép többet ér ezer szónál, ezért inkább linkelek és addig nem dumálok:

Itt már látszik is, hogy mennyivel kisebb a szélvédő felülete amin ki kell látnunk. Megszokható, de azért sűrű városi közlekedésre nem túl alkalmas.

3 komment

Címkék: kilátás típushibák

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr62692521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2008.10.02. 21:11:41

mi az a szep auto az en gyonyoru Zsuzsim mellett??? :))))))

KiNDER DMC 2008.10.03. 00:18:04

A magaságommal nekem is gondjaim vannak,nem csak DeLokának,az én ~152cm-mel viszont még nehezebb a kilátás és az ülés beállitás,TAPASZTALAT ,én már nyújtózkodhatok bárhová nem segít :)!Viszont épp az alacsonysága és a tapancs méretekből adódoan jóbb az út fekvése,mint a bubi autóknak,szerintem!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.10.03. 08:52:38

Hát a Zsuzsi volt a legjobb összehasonlítási alany, úgyhogy utólagos engedelmeddel felpakoltam a blogra. :)