HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • gigabursch: Az utolsó bekezdésben a lényeg!!! :-))) (2023.10.18. 12:45) Klubtalálkozó 2023
  • gigabursch: Sok csodát nem várok... Majd ha lesz, akkor tíz év múlva egy tízéveset. (2023.10.06. 11:46) Új Deloreanek - Frissítés 8.
  • Sidaries: @Tomchy: Valóban. Bár azért tegyük hozzá, hogy a vadnyugaton sem voltak éppen pontosak a vonatok a... (2023.09.26. 09:32) Levél érkezik - 42 év késéssel
  • bopat: Azért mentem lassan, mert nem bírtátok az iramot :) Vissza kellett fognom magam. (2023.07.13. 14:49) Ausztriai kirándulás
  • a8zoli: meg sokszor 15 evet kivänok ;) (2023.06.30. 18:33) 15 év

A Delorean evolúciója III. - A prototípus 1.

2009.01.09. 10:07 :: Sidaries

Folytatom evolúciós sorozatomat. A számozás kicsit hülyén alakul úgy látom, mert most, hogy már eljutottunk az első gyártott Deloreanig rájöttem, hogy a prototípus és a szériaautó különbségeit nem lehet egy részben leírni. Szóval minimum kettő, de lehet, hogy három részre is elég lesz. A kisebb, kevésbé látványos dolgokkal kezdem. Na akkor csapjunk bele:

 

 

 

 

 

Balról jobbra haladva. Más formája és színe van a lökhárítóknak, az indexlámpa a prototípuson a díszcsík alatt van, míg a szériaautóban benne a csíkban. A motortér ablakánál pedig lett egy hátsó légbeömlő és az első műanyagborítást kapott. Jöhet az autó eleje:

Itt is csak az előbb már bemutatott különbözőségek vannak. Az indexlámpa itt is beépült a díszcsíkba és a lökhárító formája és színe is sötétebb a szériaautónál.

És végül az autó hátulról:

Szerintem az a legfontosabb, hogy a prototípuson hiányzik az egész motortér fölött lévő nemtudommi. Angolul louvre, de nem tudom hogy mondjam magyarul, mert nem légterelő. Ötleteket elfogadok, bár szerintem mindenki tudja miről van szó. Aztán a motortérfedő műanyagon is máshogy vannak a lyukak. A szériaautó így jobban ellenáll a beázásnak. Végül pedig a kipufogók középről átkerültek a két szélre. Szerintem jó ötlet volt.

A következő részben egy kicsit fontosabb változtatások lesznek.

1 komment

Címkék: evolúció dtl

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr19866994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztriki 2009.10.08. 18:53:55

a louvre zsalut jelent...jobb híján talán használható ez.
süti beállítások módosítása