HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

  • leeroy869: Képzelem a fejeket a munkahelyi parkolóban :D (2019.07.03. 21:33) Tékasztorik 2.
  • a8zoli: a mäsodik kep alapjän ami sztem a hätso kerekagy a tehermentesitökre gondolsz. Az h nincs az agyon... (2019.06.26. 19:00) Egy kis szerelés
  • b.zs: Várjuk majd az élménybeszámolókat az útról! Üdv. B.Zs (2019.04.28. 10:43) Sűrű hét lesz
  • Sidaries: @Tomchy: Az jó, nekem az a 19. :) De legalább megvan a géped. :) (2019.03.27. 13:21) Sok kép
  • a8zoli: sztem jo lesz nyugi ;) (2019.03.14. 19:24) Framing John Delorean

Címkék

acél (6) ajtó (15) ajtózsanér (2) alkatrész (7) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (14) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (3) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (3) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (51) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (1) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (21) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (27) fekete autók (1) festett (3) film (30) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (2) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (30) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (16) hűtő (1) idézet (40) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (22) kakukktojás (1) karácsony (10) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (17) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (171) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) skynet (22) Skynet (2) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (157) szervizek (11) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (9) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (211) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) törésteszt (8) történelem (117) történetek (34) tudtatok e? (36) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (75) vezetéstechnikai tréning (2) videó (18) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (58) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

A Delorean evolúciója III. - A prototípus 2.

2009.01.16. 12:07 :: Sidaries

Mint ígértem, a mai részben már a prototípus és a szériaautó közötti fontosabb különbségek lesznek. Az ablakok, a felnik és a visszapillantó tükrök.

Habár a prototípus felnije is egész szép volt, de szerintem a szériaautójé sokkal jobb. Az ablak és a visszapillantó tükör elhelyezése pedig határozottan modernebb formát adott az autónak. A prototípus tényleg a '70-es évek autója, de a szériaautó már sokkal időtlenebb forma. Ennek is megvan a története. Amikor Giugiaro megtervezte a prototípust még 1975-öt írtunk. Amikor pedig elhúzódott a pénzgyűjtés, a motorválasztás, a gyárépítés, akkor John Delorean kért egy faceliftet (modern kifejezéssel élve) az autónak, mielőtt az még gyártásba került volna. Szerintem ilyen sem volt az autótörténelemben. :) Ez valamikor 1980 elején történt és Giugiaro és Colin Chapman (Lotus) végezte el. Az első autó 1980 karácsonyán gördült le a sorról, tehát elég kevés idő volt a módosítások bevezetésére.

Most még két kép, az egyik az eredeti felniről a hivatalos szabadalomról, valamint egy másik, ahol jobban megnézhető a visszapillantó tükör szériaautós formája.

Na meg még a végére idecsapok egy képet, ami mutatja, hogy voltak még elképzelések.

Ez a felni és ez a tankolónyílás nagyobbat üt mint Tyson. (viszont már fent vannak az ablak mögötti műanyag légbeömlők) Ez a kép valamikor 1979-ben készült. 

1 komment

Címkék: evolúció prototípus

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr40881530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinderdmc · http://kinderdmc.atw.hu 2009.01.17. 22:17:39

A legalsó képen ezek a felnik nekem a régi mathcboxokat jutatja eszembe,azoknak volt hasonló a kerekük, hozá kell tenem,hogy akkor voltam gyerek és az is a 80'években volt.:))

Nekem is a mai felnikkel jobban tetszik,lehet hogy azért mert ezzekel volt a filmben is,meg már ezekel szoktam meg,de a prototipusé se rossz.