HTML

Élet egy Deloreannel

Ez a blog a Delorean Klub Magyarország blogja. Terveink között szerepel a tulajdonunkban levő autók minél több kalandját megörökíteni, a Delorean Motor Company és John Delorean életét minél részletesebben dokumentálni.

Friss topikok

Címkék

acél (6) ajtó (16) ajtózsanér (2) alkatrész (6) alváz (5) angle drive (3) angol (2) antenna (1) arany (6) aranyköpések (2) aranykor (1) ars poetica (5) autofilia (3) a cél (1) a gyár emberei (22) a kábítószerügy (20) barlangrajzok (5) beázás (1) béb (4) behozatal (5) benzinpumpa (5) blog javítások (13) bopat 701 (22) bor (1) bricklin (1) bulvár (6) carfax (2) cégstruktúra (1) Comic-Con (1) csakegykép (1) család (2) csomagtartó (1) cuccok (1) dave halls world (1) defekt (1) deloreanközösség (9) delorean halála (1) delorean time (3) dml (8) dokumentáció (3) dtl (1) dubniczkia (18) dudu (1) dynolicious (2) ebay (2) egyéb autó (51) eladó (5) elektromos (5) elektromos delorean (2) élet a gyárban (24) építészet (1) érkezés (1) erm (2) Etyek (1) eurofest (15) évforduló (20) evolúció (28) Facebook (1) fehér (2) fejlesztések (23) fekete autók (1) festett (3) film (25) fogyasztás (1) forgalombahelyezés (31) fotó (1) gebasz (1) general motors (1) goldenblog (6) gumik (3) gyár (2) gyorsulás (3) gyűrű (1) Halloween (1) használat (4) hatótáv (1) háztáji (4) híres emberek (2) hollandia (23) honosítás (2) hülyekérdés (2) humor (13) hűtő (1) idézet (38) időgép (6) írország (28) ismerős (10) Jalopnik (2) jég (1) john delorean (22) kakukktojás (1) karácsony (9) karambol (5) kárpitozás (2) katalizátor (1) képregény (1) kerékpár (1) keresőkifejezések (6) kezdetek (3) kiállítás (16) kiegészítés (6) kiejtés (1) kilátás (2) költözés (2) konteó (1) könyv (7) kormánybőrözés (3) környezetvédelem (2) közösség (19) kuplung (1) k jet (1) Lamborghini (1) lapple (1) légkondi (3) légszűrő (1) légterelő (1) leírás (1) lengőkarcsavar (3) levlista (2) link (2) lopás (1) lotus (2) magazin (11) mcdrive (1) melkus rs1000 (1) memo botrány (1) mercedes 300 sl (1) MondoCon (1) motor (4) motorcsere (2) mp3 (2) munchen (4) múzeumok (1) nők (14) notebook (1) olaszország (16) oldtimer (13) öntőformák (3) ot expo (1) pakolás (2) passat (1) pénz (7) poénok (8) póló (12) Porsche (1) problémák (2) prototípus (10) Puerto Rico (1) rádió (3) reklám (21) rendezvény (1) rendszám (2) replika (10) repülő (3) rizsa (160) rokonság (5) rövidítések (2) rozsdakupac (1) rpm relé (4) sebváltó (1) Secret Cinema (3) sikkasztás (2) Skynet (2) skynet (22) sötét középkor (1) Star Wars (1) statisztikák (16) súly (2) szabályok (3) Szabi (71) szállítás (2) szerelés (152) szervizek (9) szervizelés (3) szilveszter (1) sztori (1) sztriptíz (1) születésnap (9) szünet (2) takarítás (12) takaró (2) találkozó (208) tankolás (1) tél (13) tendenciák (3) tervek (8) tesco (1) tetőfelújítás (2) tévhitek (6) típushibák (17) tök (1) törésteszt (8) történelem (114) történetek (33) tudtatok e? (35) új delorean (17) üzemanyagellátás (1) válogatás (2) vari (1) vásárlás (12) veteránvizsga (11) vezetés (70) vezetéstechnikai tréning (2) videó (12) videók (4) vin (10) visszahívás (3) vissza a jövőbe (56) Vissza a jövőbe (19) vurdon (12) wheeler dealers (1) Címkefelhő

A Delorean evolúciója IV. - A prototípus 3.

2009.01.23. 12:47 :: Sidaries

Itt a Péntek, folytatom az evolúciós sorozatot. A mai napra a belső változások maradtak. Na akkor az első kép: Sajnos csak fekete fehér képet találtam ami teljes egészben mutatja a belső részt. Ami azt illeti én ebből meg nem mondanám, hogy egy Delorean van a képen. Mások az ülések, más a középkonzol, más a műszerfal, a kormány, minden. Nagyon 70-es évek feelingje van. Nem nagyon tetszik. Aztán a következő kép már egy jobb kép. Ami a legfeltűnőbb, az a szín. A szériaautók csak fekete és szürke belsővel készültek, ez pedig barna. Talán még aranyszínnek is hívnám, ha nem csak 16 színben látnám a világot. :) Megéri megnézni az utasoldalon a visszapillantó tükröt. Már egy előző bejegyzésben említettem, de itt nagyon szépen látszik, hogy különböző a formája. Összegezve a facelift elsősorban az autó belsejét érintette.

Na meg persze meg kell még emlékezni a motorcseréről, amikor is a Citroen wankelmotor helyére a PRV-6-os került. A Citroen motorról sem képet, sem pontos teljesítményadatokat nem találtam a hivatalos dokumentációk között, szóval megmaradok az említésénél. További különbségeket és gyártásfejlesztési finomságokat találhattok a Prototípus sorozatban.

Végül még egy apróság hogy az ajtócsukó mechanizmus is megváltozott. A szériaautóknál már elől és hátul is fogja az ajtót valami, itt viszont csak alul van egy zár. Jövő hét végén pedig jön a befejező rész egy legalább olyan különleges autóval mint a prototípus!

4 komment

Címkék: evolúció prototípus

A bejegyzés trackback címe:

https://delorean.blog.hu/api/trackback/id/tr37897539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dubniczkia 2009.01.25. 20:14:32

Hat ez csucs! Sohasem lattam ezeket a kepeket... Ezek az elso dolgok, amik a prototipusban jobban tetszenek mint a megvalosult autoban. Gyonyoruek ezek a belsok!

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2009.01.26. 09:30:25

Az aranydeloreanoknál rendelhető opció volt ez a belső. :)

Morzsaszar · www.oltcit.iweb.hu 2011.02.10. 22:28:53

Nagyon Citroënes ez a belső.

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2011.02.11. 06:37:35

És itt még a motor is Citroën.